tor_erik Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Skosåler... Og ikke spør... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ananas hører definitivt ikke hjemme på pizza :/ Hm, får se hvordan det går med noen eple-biter oppå min neste Grandiosa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Wrong, you're all wrong. KEBABKJØTT hører IKKE hjemme på en pizza (samme gjelder kebabsaus)... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Her er mine ting som er bannet fra pizzaen: Mais Ananas Selleri og annet sunt Tja, det var vel alt... mais Ananas Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Mongolsk asfaltstøv. ©Donald Duck & Co. hvordan kan du si noe sånnt?!!! mongolsk asfaltstøv er jo sykt godt!! inntas ofte sammen med syltetøy (eller på pizza) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Papir skal IKKE på pizza. (been there, done that ) Andre fine ting er: -Fisk -Grønnsaker ( de fleste i hvertfall) -Ananas -Zaico-sterke ting -Flass -Småbarn osv Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det er så altfor mye som IKKE skal komme i nærheten av en pizza, så det ville ha tatt hele påska å ramse opp, og siden jeg ikke har lyst til å tilbringe hele påska forran pc'en, så sier jeg hva en pizza SKAL bestå av: - Bunn. - Pizzasaus basert på tomater. Godt krydret sådan. - Kjøtt av typen mø, nøff eller kykkeliky. Bæ går til nød. Røkt, marinert eller aú naturel, whatever makes you go. - Frukt og grønt. Ananas og løk er et must. - Ost. Det meste går, men favorittene er mozarella, cheddar, ementaler og ridder/chaume. Tro det eller ei, men blåskimmelost er ikke så værst det heller. - Krydder. Oregano, basilikum, hvitløk og litt dill. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) ... og siden jeg ikke har lyst til å tilbringe hele påska forran pc'en .... [nerd-mode] [/nerd-mode] Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har en regel, det skal ikke puste under vann: FISK og div. andre sjøskapninger skal ikke på pizza... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har en regel, det skal ikke puste under vann... Du vil altså drukne ingrediensene først? PS. Vet ikke om det kan kalles for pusting det fiskene gjør under vann, men ting som i hvertfall ikke puster under vann men kan prøves på pizza er: * Blekksprut * Østers, blåskjell, kamskjell, hjerteskjell, O-skjell og sikkert mange andre typer sjell * Krabbe, kreps etc. * Tang (kokt el. marinert) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har en regel, det skal ikke puste under vann... Du vil altså drukne ingrediensene først? PS. Vet ikke om det kan kalles for pusting det fiskene gjør under vann, men ting som i hvertfall ikke puster under vann men kan prøves på pizza er: * Blekksprut * Østers, blåskjell, kamskjell, hjerteskjell, O-skjell og sikkert mange andre typer sjell * Krabbe, kreps etc. * Tang (kokt el. marinert) Gjeller? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Gjeller? Ja, det passer sikkert på pizza det også. (bare ta bor brusken/beinet fra hver gjelle) Men seriøst: Kalles bruk av gjeller for "pusting"? "Pust" høres så "luftig" ut.. Jo det gjør vel kanskje det når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå