The Stig Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) [kødd]stangselleri brukte skosåler urin tanks(beltevogn) hunder leketøy [/kødd] mener bestemt at makaroni skal holdes langt unna pizza, samme gjelder krabbe! smakte krabbepizza i sverige(de eneste som er dumme nok til å lage det ) og det smakte analt... Vil bare føye til at reke-pizza også er lekkert.... Endret 21. mars 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Geitost på pizza er dårlig deal. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Kresne unger. Alt går med litt vilje og vaselin. Hehe ! Enig med deg HalTan Jeg er åpen for det meste av matprodukter på Pizza, og kan f.eks nevne at jeg har nytt pizza med: Oliven Champinjong Annen sopp som steinsopp, rødskrubb, kantarell Ansjos Reker blekksprut (flere sorter ved flere anledninger) geitost nøkkelost blåmuggost bacon egg bønner mais eple (dritbra, anbefales på det sterkeste å prøve!) ananas diverse typer kjøtt, bla kylling tacoshell salat (isberg, vanlig og kinakål) løk i mange sorter (purre-, rød-, vår-, charlott-, hvit-, og vanlig løk) gullerot Kanel og sukker som krydder spirer makrell Mange sorter dressing som f.eks Thousand Iland og olivenolje .. Da kom jeg ikke på mer .. ennå. (forvent flere oppdateringer) Har ennå ikke smakt pizza med typiske fiskesorter som torsk, men gjeder meg til å få prøve. Endret 21. mars 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Frukt har med ingen unntak ingenting på en pizza og gjøre! jeg gjentar: ORD og heller ikke sjømat. grønnsaker som paprika og løk er flott! sjampinong (eller åssen det nu skrives) kan også være konge. (Brennheit, nr15 på dolly's) pepperoni (Fredag, nr 13 på dolly's!) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg liker ikke reker, men på pizza var det sinnsykt godt. Smakte det her en dag. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det skal ikke være hår på Pizzaen (og heller ikke i annen mat) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Min oppsummering av ofte brukte, men egentlig upassende, gjenstander på pizza: Nedbrytere (sopp bl.a.) Søte ingredienser Sjømat Grønnsaker som deltar i hele stekeperoiden Ost uten gul farge Krydder som kan brukes i søte bakverk Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er mykkje som er godt på pizza, men det er viktig at ting er godt blandet slik at vi får med alle smakene. Sopp er godt på pizza visst den er hakket opp i små biter slik at eg slepp å tygge på store sopp biter med svampaktig konsistens. Ellers so er store pepperoni skiver eller baccon som fører til at du drar med deg heile fyllet når du prøver og ta en bit ein uting. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 alt som er søt skal ikke være på en pizza, ikke grønnsaker heller. en pizza skal bestå av. bund saus ost div, kjøtt Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sopp, paprika, skalldyr, ananas, purre, selleri og poteter skal ikke være på pizzaen! Lenke til kommentar
farke Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Frukt og grønt (inkludert sopp men ekskludert tomatsaus), annet enn meget finhakket løk i små mengder, er bannlyst fra min pizza. Det samme gjelder sjømat. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Burde ikke prøve kindersjokolade oppå en pizza. det lukter og smaker burde heller ikke prøve smågodt som kan smelte. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ting som vokser i jorda har ingenting på pizza å gjøre(utenom i krydder og saus da) det er sopp, ananas, paprika(kan gå), mais. det som skal være på pizzaen er saus, ost, krydder, kjøtt, kjøtt, og litt kjøtt sjømat er også bannlyst på pizzaen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Simen1: Det med eple på pizzaen.. Har man eplebiter oppå pizzaen før eller etter man steker den? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pizza skal ikke inneholde spam. krydret skinke på boks? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ting som kan vike vekk fra min pizza: *Ananas *Sopp *Paprika *For mye løk, men litt er godt *sjømat ja... *skinke *Aprikos Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Simen1: Det med eple på pizzaen.. Har man eplebiter oppå pizzaen før eller etter man steker den? Jeg har hadd eplebitene på pizza'en før jeg steker den slik at eplebitene blir litt stekt. Røde epler er ikke så syrlige så de passer best. Du får prøve det på et hjørne av pizza'en neste gang du lager. Jeg tror med høy sikkerhet at det faller i smak. Alle de som har smakt eplepizza hos meg har likt det. Absolutt verd å forsøke! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har en stor fobi mot ananas og ekle glatte soppbiter på pizza! Hvis det er paprika på den så spiser jeg det, men jeg ville helst sett at det ikke var på den i første omgang! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 pølse på pizza er ÆSJ...pølse i seg selv er også ÆSJ!!! kan ikke skjønne at folk liker det..NED med pølse! ingen ting er jo bedre enn en pølsemeny på shell etter en tur med flaska! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ting som ikke er godt på pizza: Svarte oliven. Ting fra sjøen. Paprika. Kjøttboller. Løk. For mye ost. Skinke. For mye tomatsaus. BLÆH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå