Togo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Her er mine ting som er bannet fra pizzaen: Mais Ananas Selleri og annet sunt Tja, det var vel alt... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Frukt har med ingen unntak ingenting på en pizza og gjøre! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Frukt har med ingen unntak ingenting på en pizza og gjøre! WORD! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Mongolsk asfaltstøv. ©Donald Duck & Co. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Mongolsk asfaltstøv. ©Donald Duck & Co. Jeg har hørt det skal være ganske godt, jeg... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 alt som er søt skal ikke være på en pizza, ikke grønnsaker heller. en pizza skal bestå av. bund saus ost div, kjøtt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Løk er godt da. Spesiellt rå rødløk. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Løk er godt da. Spesiellt rå rødløk. Løk er et must på enhver pitsa. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 [kødd] stangselleri brukte skosåler urin tanks(beltevogn) hunder leketøy [/kødd] mener bestemt at makaroni skal holdes langt unna pizza, samme gjelder krabbe! smakte krabbepizza i sverige(de eneste som er dumme nok til å lage det ) og det smakte analt... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sopp, hvitløk og paprika? Må jo ha litt smak. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ansjos Annanas Seleri Ting som smaker søtt For det meste alt som har en smak som kræsjer med resten av pizza smaken.. Btw: Mais er digg!!! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Gjør det enkelt, det ENESTE som skal være på en pizza for at den skal vare god ( i rekkefølge fra stekeplata og opp) er: (stekeplata) Deigen / bunn Ketchup (istedenfor tomatsaus) Ost Grillpølser så avslutter du med ketchup når den er stekt.. Høres simpelt og vondt ut, men fyfaen så godt det er..... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 pølse på pizza er ÆSJ...pølse i seg selv er også ÆSJ!!! kan ikke skjønne at folk liker det..NED med pølse! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Gjør det enkelt, det ENESTE som skal være på en pizza for at den skal vare god ( i rekkefølge fra stekeplata og opp) er: (stekeplata) Deigen / bunn Ketchup (istedenfor tomatsaus) Ost Grillpølser så avslutter du med ketchup når den er stekt.. Høres simpelt og vondt ut, men fyfaen så godt det er..... du har nettopp blitt min 3. finde.. ketchup er 's spærm... Endret 20. mars 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 pølse på pizza er ÆSJ...pølse i seg selv er også ÆSJ!!! kan ikke skjønne at folk liker det..NED med pølse! Jeg er så enig, så enig. Ned med impropitsa! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Mongolsk asfaltstøv. ©Donald Duck & Co. Tror for så vidt Donald Duck & Co gjør seg lite bra på pitsa i tillegg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Pizza skal overhode ikke inneholde Pølse Fisk og annen mat ifra sjøen Frukt Liker pizza best med kjøttdeig og løk jeg dog (Sjøloftet i Brevik) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Biffkjøtt ol er også veldig godt =) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 pizza skal ikke innholde -sjømat -ananas -purre -selleri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå