Gå til innhold

Diskusjonstråd for "programanbefalinger"-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

De andre moderatorene har ingen muligheter jeg ikke har nei, så da måtte det blitt en admin. Og siden dette ikke er en feature i IPB måtte det så blitt Mr. Ueland som er litt for opptatt om dagen og som sikkert ikke gidder lage nye småmods til IPB som denne, spesielt ikke fordi vi skal bytte til IPBv2.0 om ikke så alt for lenge

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mange bra programmer, men kan bli ganske dyrt hvis du skal kjøpe alle sammen.

jeg vurderer å kjøpe programmer til symbian for engangs skyld, men siden de er så sinnsykt dyre, synes jeg ihvertfall, vurderer jeg å kjøpe en pakkeløsning i første omgang. Så da vurderte jeg denne er den noe å samle på eller er det bare en haug med søppel ? ellers kunne det gjerne ha vært med en må ha kategori i programevalueringene :) Og vil denne pakkeløsningen fungere greit på sx1

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Blib!

 

Eg har prøvd å få kontakt med deg via epost uten resultat.Eg lurte på om eg kunne legge ein ei anbefaling av www.mobical.net sin gratis teneste under programvare anbefaling tråden.Siden dette ikkje er eit "program" lurte eg på om dette ville gå under "annet".Eg har testet ut tenesten ei lita stund,etter å ha lest ein tråd om det på forumet.Og likte å ha tilgang til kaldender,notat etc via internett.Og fjernsynkronisering fra mobiltelefonen ;)

 

Men,ser at ikkje standard oppsettet for anbefalinger ikkje passer heilt inn under funksjoner som eventuelt ville kunne falle inn under "annet".

 

Bare noen tanker tenkt høgt av meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Etter at wap.online.no la om sine wap sider og endret sin wap-epostleser.Så har eg ikkje fått sjekket min Fripop konto via mobiltelefonen. (dette er for dei som husker tilbake til "gamle dager" ein EFA (Epost For Alle konto,som det ikkje går ann å lage seg ein ny av per dags dato).Det vil seie eg kan sjekke eposten via e-mail funksjonen i min Siemens M55.Men,den filtrerer ikkje vekk spam etc.Eg kan også lage ei vidresending av all epost eg mottar til denne epost kontoen til mobilpost.Men,da må eg slette eposten fleire stader enn i min lokale i inbox på pcen noko som ikkje er ønskelig.Så mitt spørsmål er om noen av dykk har ein god email j2me midlet som går under gpl,eller ein annan god email j2me midlet som ein kan kjøpe til ein rimelig penge.

 

 

Håper på god og positiv respons.

 

Eg regner med at denne forespørselen går under "annet".

 

Eventuelle andre gode tips som eg kanskje ikkje har tenkt på eller nemnt her mottas også med stor takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...