Gå til innhold

Diskusjonstråd for "programanbefalinger"-tråden


Anbefalte innlegg

OI, heh. Spamfilteret mitt må ha tatt seg av mailen og meldingen din har jeg ikke sett. Uansett, det er ikke et program til mobiltelefonen du vil ha med, så da passer den ikke inn. Til det nyere innlegget ditt så handler vel ikke det akkurat om programvaren i tråden, gjør det? Du kan sikkert stille det et annet sted. Er vel mer respons der også vil jeg tro ;)

 

Dessuten slettet jeg noen innlegg i den tråden som hadde passet her istedenfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Blib!

 

Tar det til etteretning.Lurte litt på om det kunne gå under "annet" men,nå har eg fått bekreftelsen fra deg og at du meiner det ikkje gjer det ;)

 

 

 

Off topic:

 

Ser du har fjernet den blå bakgrunnen i avataren din.Er dette for at avataren skal gå litt meir i ett med fargene valgt i standard oppsettet til hardware.no forumet?

;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...
Programnavn: Total IRRemote

Produsent: Psiloc

Kort beskrivelse: Fjernkontroll

Pris: $31.25

Nyeste programvareversjon: 1.41

Produsentens hjemmeside: Psiloc.com

Utfyllende beskrivelse av programmet: Bruker telefonens infrarød-port til å kontrollere TVen, stereoanlegget, garasjedøren, PCen eller hva enn du vil. Har en rekkevidde som varierer med telefonens IR-port og er på ca 2m. Selve programmet er genialt, men jeg bruker det faktisk ikke så ofte, men nyttig hvis du ikke finner fjernkontrollen. Selv om jeg til denne prisen burde fått en TV med på kjøpet

Fungerer på hvilke operativsystem/telefoner?: Iallefall alle S60 og UIQ

Terningkast: 5

 

 

Finnes det er lignende program som dette, for Sony Ericsson mobiler? W800i f.eks?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...