Cyber Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Elsker Gamepox diskusjoner, de florerer over nettet.. men flott det.. Og det samme skjer hver eneste gang hvert eneste sted: 1. En person som har fått et spørsmål om å få være med i gamepox er veldig nysjerrig og lager en post på et forum hvor han tenker at det er masse smarte folk og flinke folk som vet alt og kan svare på det han lurer på. 2. En haug med folk som tror de kan alt eller vet de kan alt svarer ubegrunnet at det er noe tull, pyramide spill osv.. Ingen vet egentlig hva de snakker om. Det er et fåtall som vet hva de snakker om.. ( hvis bilen din er ødelagt så spør du ikke frisøren om å fikse den) 3. Det kommer inn en gamepox eller MLM fyr som skal prøve å forsvare seg mot alle de andre som kan alt. Vel, jeg har et par ting å si om dette her. Det er en farsott, skjer hele tiden overalt. DET ER GANSKE TEIT Å UTGI SEG FOR Å VÆRE EKSPERT PÅ ET OMRÅDE SOM DU ALDRI HAR VÆRT BORTI! Vil man vite om MLM fungerer må man snakke emd noen som har jobbet hardt med det og har tjent penger.. En som har blitt med i et nettverksselskap og ikke tjent penger syns selvfølgelig det bare er noe dritt og at det bare er tull.. Så hvis noen lurer på hva noe er så snakk med en som vet hva de snakker om.. Som sagt, du spør ikke frisøren etter aksjetips, du spør en aksjemegler. Jeg kan gjerne ta en diskusjon med hvem som helst her på forumet, jeg kan møte hvem som helst her på forumet for en prat om akkurat dette.. Jeg kan snakke over tlf eller hva som helst.. men akkurat å lære dere her inne hva MLM er og hva nettverksselskap bygger seg opp åp er ganske vanskelig over et forum.. Forklare forskjellen på Pyramide spill og seriøs MLM buisniss er også utrolig vanskelig over forums.. Så jeg utfordrer dere her inne som mener de kan dette her og mener at de vet nok til å ta en diskusjon med meg om dette her til å ta kontakt.. Jeg bor i Bergen, og dere kan finne meg på irc på #gamepox@efnet.. Og plzzz, ikke bruk det teiteste argumentet ever: "det er bare den på toppen som tjener penger".. hvem tjener mest penger i Microsoft, Friele osv.. Det er de som er adm dirs eller lignende, og jaaa, de sitter på toppen i sin bedrifts pyramide.. Takk for meg.. EDIT: HVert år kommer det 80 nye "MLM" selskaper til norge, og mange av de veldig useriøse ja, mange er skjulte pyramidespill osv osv.. Men det er bare å sile ut de som er seriøse.. Og det gjør du ved å se på ledelsen,bakgrunnen til ledelsen. hvor stor kapital selskapet sitter mednår det startes, hvordan de gjør det og hvordan utviklingen i selskapet er.. Og ikke minst; Hvor vil selskapet være om 7 år!!! Endret 29. mai 2004 av Cyber Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Elsker Gamepox diskusjoner, de florerer over nettet.. men flott det.. All PR er god PR. Og det samme skjer hver eneste gang hvert eneste sted: 1. En person som har fått et spørsmål om å få være med i gamepox er veldig nysjerrig og lager en post på et forum hvor han tenker at det er masse smarte folk og flinke folk som vet alt og kan svare på det han lurer på. Noe som til en viss grad stemmer. Nettfora er en grei måte å komme i kontakt med upartiske folk, hvorav mange har noe mellom øra. 2. En haug med folk som tror de kan alt eller vet de kan alt svarer ubegrunnet at det er noe tull, pyramide spill osv.. Ingen vet egentlig hva de snakker om. Det er et fåtall som vet hva de snakker om.. ( hvis bilen din er ødelagt så spør du ikke frisøren om å fikse den) Jaha, ingen vet hva de snakker om, men noen vet hva de snakker om. Logisk. Og det at folk er imot konseptet ditt/deres betyr IKKE at de ikke vet hva de snakker om, det florerer av gode argumenter imot, å si at folk ikke vet hva de snakker om er ikke en måte å motbevise de på. Så vennligst opplys oss hvorfor folk ikke aner hva de snakker om, og vis oss hvorfor DU har rett. 3. Det kommer inn en gamepox eller MLM fyr som skal prøve å forsvare seg mot alle de andre som kan alt. Slående at det alltid er et stort flertall av mennesker som har gode motargumenter, og en-to-tre som støtter MLM uten argumenter i det hele tatt. Vel, jeg har et par ting å si om dette her. Det er en farsott, skjer hele tiden overalt. Ok. DET ER GANSKE TEIT Å UTGI SEG FOR Å VÆRE EKSPERT PÅ ET OMRÅDE SOM DU ALDRI HAR VÆRT BORTI! Og du er ekspert på økonomi, går jeg ut ifra? Det at folk er imot konseptet, og kan argumentere godt for sitt syn betyr ikke at de utgir seg for noe som helst. Du, derimot, har tydeligvis ikke noe bedre motargument enn "Det er ikke pyramide!!!" og "dere har ikke peiling", slående argumentasjon. Vil man vite om MLM fungerer må man snakke med noen som har jobbet hardt med det og har tjent penger.. En som har blitt med i et nettverksselskap og ikke tjent penger syns selvfølgelig det bare er noe dritt og at det bare er tull.. Nettopp, og de aller fleste er som den sistnevnte. Skal jeg spille lotto og tro jeg blir steinrik fordi et par-tre personer fra Verdalen ble det? Så hvis noen lurer på hva noe er så snakk med en som vet hva de snakker om.. Som sagt, du spør ikke frisøren etter aksjetips, du spør en aksjemegler. Da er det jo også slående at mennesker som virkelig kan økonomi går hardt ut imot MLM og pyramidespill alà gamepox. Jeg kan gjerne ta en diskusjon med hvem som helst her på forumet, jeg kan møte hvem som helst her på forumet for en prat om akkurat dette.. Jeg kan snakke over tlf eller hva som helst.. Det er klart, du skal jo selge et produkt. Skal man selge må man markedsføre. men akkurat å lære dere her inne hva MLM er og hva nettverksselskap bygger seg opp åp er ganske vanskelig over et forum.. Nei, der tull. Vennligst fortell oss hvordan det hele fungerer, og hvor store vinnersjanser JEG har, og hvorfor. Forklare forskjellen på Pyramide spill og seriøs MLM buisniss er også utrolig vanskelig over forums.. Igjen, tullprat. Enten kan du forklare "forskjellen" eller så kan du ikke. Så jeg utfordrer dere her inne som mener de kan dette her og mener at de vet nok til å ta en diskusjon med meg om dette her til å ta kontakt.. Det er litt FOR opplagt at du vil ha denne "personlige" kontakten av 2 årsaker: 1) Du er redd for å ta det på et forum der hvem som helst kan delta i debatten og motbevise. 2) Du har et produkt å selge. Og plzzz, ikke bruk det teiteste argumentet ever: "det er bare den på toppen som tjener penger".. hvem tjener mest penger i Microsoft, Friele osv.. Det er de som er adm dirs eller lignende, og jaaa, de sitter på toppen i sinn bedrifts pyramide.. Det er faktisk et veldig godt argument, og det blir ikke det spor teitere av at du sier det er teit, du må motbevise det. Takk for meg.. Jepps, hadet. Lenke til kommentar
Cyber Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Flott post.. Nå vil jeg bli flamet for det jeg kommer til å skrive nå. men det er like greit.. jeg gidder ikke å kommentere hver eneste setning sånn som du har gjort nå..det er virkelig ikke vitsi.. MLM'ere som meg leter etter personer som er interessert i å tjene penger på noe de allerede gjør vher dag, snakke med andre mennesker og være vennlig.. Jeg møter på skeptiske personer hele tiden, som alltid vil jobbe i mot dette her. Jeg forstår egentlig ikek hvorvor jeg gjorde et unntak isted å hev meg inn i diskusjonen. Det er mye bedre for meg å la vær å gå inn i en slik diskusjon for å prøve omvende "MLM haterne" og heller sette i gang en som har lyst å tjene penger.. Jeg forstår alle som har noe i mot MLM eller Pyramide spill eller hva dere vil kalle det.. Det er skremmende, og grunnen til at det er skremmende er som regel at det er for godt til å være sant.. Og det skremmer ola nordmann.. Som sagt, jeg tar gjerne en personlig prat med hvem som helst, men jeg ser ingen grunn til å bruke energien min på å "lære" dere hva jeg jobber med.. Og det er helt greit at dere kanskje syns jeg er pysete, pinglete eller hva som helst nå.. Og at eneste grunnen til at jeg ikke svarte på mot posten til min post er at jeg ikke har noe mer å si.. OKei, det er rett, jeg inrømmer det, jeg har ingen argumenter eller noe mer å si.. Jeg må si meg slått.. Dere vinner.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Tråden ble startet av min gode venn clvn for å finne ut hva gamepox egentlig var, det fikk vi svar på og da ble tråden lagt død. Så ved en anledning ble tråden vekket av en gamepox patriotist, og nå nok en gang har det samme skjedd! Tror vi kan la diskusjonen ligge død, tror faktisk ikke folk flest (som har vært med på den posten her) bryr seg om gamepox har rent mel i posen eller ikke... Lenke til kommentar
Cyber Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Flotters det.. Til dere som har lyst å vite litt mer om MLM se denne flash videoen.. Er laget av en person som heter TIm sales og professor King fra harvard usa.. http://www.thisbusinessforyou.com/compensate101.htm Trykk Watch brilliant Compensation.. Lenke til kommentar
buxen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Så det er bare å holde seg unna? Noen her som har noen erfaringer med de (selv om de er nystarta) Hold deg unna.... om noen måneder står det i kapital om 10.000 idiotiske nordmenn som gikk på... Endret 30. mai 2004 av buxen Lenke til kommentar
buxen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Flotters det.. Til dere som har lyst å vite litt mer om MLM se denne flash videoen.. Er laget av en person som heter TIm sales og professor King fra harvard usa.. http://www.thisbusinessforyou.com/compensate101.htm Trykk Watch brilliant Compensation.. HA HA HA! Professor King fra Harvard! Kjøss meg en viss plass! Lenke til kommentar
Cyber Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg regner med du så den videoen før du postet da? EDIT: må beklage at jeg sa Dr Charles King var fra Harvard, det er uheldigvis feil.. Han er professor innen markedsføring på University of Illinois Chicago.. en beklagelig feil.. Endret 30. mai 2004 av Cyber Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det finnes en VEEEEEELDIG hårfin grense for å snakke om/informere om pyramidespill til å faktisk reklamere for dem. Du har dessverre brutt dem Cyber, bla med dette kontaktinfo for folk som "vil ha en diskusjon". Utestengelse for 2 måneder er gitt. Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hei ja.. Vil bare si noen ord om denne MLM bransjen jeg selv er med i. Så dette emne helt tilfeldig og vil gjerne si min mening om dette. Og det må da være lov uten å bli utestengt? Først til dere som er skeptisk eller bare vil vite mer om MLM bransjen. Om dere er en negativ eller posetiv person, kanon.. Ta en titt på www.mlm123.no der står det litt grunnleggenede informasjon om MLM bransjen First of all: Mange kobler MLM med en gang opp som pyramidespill.. hmm da sier jeg, hva er ikke bygd opp som en pyramide? Har dere jobber f.eks. på denne siden (hardware.no) som eies av en som igjen har folk under seg.. eks. | <-Sjefen | - | <- Leder stillinger | - | - | <- Andre høye stillinger | - | - | - | <- også ett eller annet igjen.. =) (beklager at den ikke viser mine mellomrom som gjør at det er en pyramide) Vel, jeg vet ikke om et firma som ikke er bygd opp som en pyramide. Nå tenker dere.. jamen herregud det er da ikke det samme. Vel det stemmer.. grunnen til det er fordi vi faktisk må skape vår egen inntekt (royalty) og kose oss med den. Ja, mange klarer det ikke.. men mange klarer det så lenge de får den rette oppfølgingen. Som man eks. kan si, er det galt å bruke salg av aksjer på denne delen! Ikke bare er det galt men det er ulovelig. Men et slikt tilfelle er det ikke i Seven hvor jeg jobber eller i hardware.no, det stemmer da vel? MLM - Mulit level marketing brukes faktisk av Coop OBS, visste du det? kortene du bruker der å får litt rabatt å greier. Vel ser du reklame av det på tv, nei de får den til å gå ved at folk forteller det videre, ja folkens dette er faktisk MLM. Ett annet eksempel er at det største telefon selskape i USA er i MLM bransjen! Chess, yep samme opplegg. Det som gjør dette til lovlig og ikke ULOVELIG som vi ikke liker i det hele tatt er at pengene kommer fra utsiden, sånn som her hos hardware.no og hos oss i Seven. Mens i de så kalt "klassiske pyramidespillene" som er ulovelig kommer pengene fra folk som melder seg inn, hvor han på toppen blir kanon rik! (hvem ville ikke vært han). Jeg kan klare å argumentere for alt det dere sier, få det ut. Men det som da betyr noe er at dere er like voksen og faktisk hører på en som jobber i bransjen og tjener penger på den svarer. Hadde du ringt tannlegen din hvis du skulle lakere bilen din? eller hadde du ringt en som jobbet med lakering, men som ikke tjente penger på det? Eller ville du gjort det eneste rette, nemlig å ringe en som kan lakkering og som faktisk tjener penger på det? Kom med sprøsmål å jeg vil svare, håper det kan være til nytte slik at det ikke sprer seg falske rykter om dette vidunderlige yrke jeg har. Tenk deg det å kunne våkne hver morgen og vite at du er din egen sjef, du trenger ikke jobbe den dagen. osv. osv. Endret 31. mai 2004 av TordEMan Lenke til kommentar
midgard Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) MLM = Pyramide til de grader..! Må nok arrestere deg litt der. Direktesalgsforbundet har satt opp 10 punkter som skiller nettverksmarkedsføring(mlm) fra ulovlige pyramidespill: (Følgende punkter beskriver et pyramidespill) -Provisjoner blir utbetalt for verving av nye distributører og ikke på basis av varesalg -Det er mulig å kjøpe seg inn i enkelte posisjoner for å oppnå rettigheter -Selskapet har ingen eller kun symbolske produkter for salg -Muligheten er tilstede for å tape større beløp som er innbetalt til selskapet -Startpakke/inngangspremie er ofte uforholdsmessig høy -Distributøren har ingen eller meget dårlige returmuligheter -Selskapet forlanger deltagelse på uforholdsmessige dyre kurs eller kjøp av dyre trykksaker -Distributøren kan ikke slutte når som helst uten avgifter eller annen straff -Pengestrømmen genereres oppover i systemet -Ledelsen taler om å tjene mye penger på kort tid uten særlig innsats MLM handler om relasjoner. La oss si du sitter på en restaurant og spiser en god middag. Du går deretter til naboen din og anbefaller denne restauranten til ham. Hadde det ikke vært bra om du kunne fått betalt for dette? Restauranten tjener jo penger på at de har fått seg en ny kunde. Det kan du gjennom multi-level-marketing. Etter ca et år i mlm-bransjen så sitter jeg igjen med en god del inntrykk. For det første så har livskvaliteten i heimen forbedret seg dramatisk. Ikke bare økonomisk, men jeg har blitt et bedre menneske fordi jeg møter mange nye positive mennesker hver uke. Og jeg vet at jeg også kan hjelpe andre med akuratt det samme. [Avsnitt fjernet av moderator] Midgard! Endret 12. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 eks. | <-Sjefen | - | <- Leder stillinger | - | - | <- Andre høye stillinger | - | - | - | <- også ett eller annet igjen.. =) Må berre arrestere deg litt i denne "pyramide" framtillinga. For det første kalles dette hirarki. og her som oftast 1 til mange forhold. Noko som gjer det ein del anderledes enn pyramide. Samt at oppgåvefordeling/ansvarsområder er forskjellige i kvart ledd. Pyramide er meir slik Selger1 / | \ selger1.1 selger 1.2 Selger 1.3 / | \ / | \ / | \ s.1.1.1 o.s.v........... Altså same arbeidsoppgåver, men fortjenesta er høgare ved å ligge høgare opp i kjeden enn lengre ned. I eit vanelg hirarki ville denne strukturen vere nesten flat. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Problemet med alle disse MLM-selskapene er at de så og si ALDRI har ett reelt produkt å selge, eller produktet er simpelt og svært tvilsomt, eller produktet kommer en gang i fremtiden Altså reklamerer man ikke for ett produkt, men for markedsføringen og at man kan tjene penger på å markedsføre markedsføring. MLM-selskapene har også en unaturlig markedsverdi som er unaturlig høy, aksjene eksisterer ofte i ett lukket aksjemarked, aksjene "splittes" hele tiden, og folk tror det gjør at aksjene ØKER i verdi og dermed kjøper flere aksjer som jo gjør at aksjene øker i verdi, men før eller siden vil dette kollapse da det ikke finnes noe produkt å selge. WGI kolapset og det er nå en uhyre lang kø på å få solgt aksjene sine. Konklusjon: MLM er tullete. Lenke til kommentar
ZimZ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 vel det som er åpenbart er at dere ikke vet helt hva dere snakker så høylytt om..se på olsen.. det du sier gjelder mange MLM selskaper.. Men her snakkes det om Seven og gamepox i utgangspunktet. Men selv om mange MLM selskaper er sånn betyr det ikke at Seven er sånn. Seven er faktisk et trend selskap som oppretter nye produkter etter etterspørsel og trend. Det vil si at vi hele tiden har nye potensielle kunder og hele tiden et produkt som passer for en hver sjel av en hver alder. Så jeg sier til stort sett alle som har skrevet negativt om Seven her.. Skaff dere litt kunnskap om temaet før dere slenger med leppa... pyramide spill osv osv.. så obviøst og tydelig at dere ikke vet hva dere snakker om.. skal jeg også si at dere må slutte å bruke microsoft xp fordi det er et pyramidespill? Bill Gates sitter på toppen og har diverse folk under seg i sin bedrift... Noe er galt her og det håper jeg dere andre også ser.. Kom gjerne med kritik, men ikke sånn 14tiss kritikk. Konstruktiv kritikk trenger like gjerne vi som alle andre for å få våre tjenester til å bli de beste.. men vi trenger ikke dårlig reklame pga. av noen raringer som ikke vet helt hva de snakker om:) har tjent gode penger på Seven jeg og det har de andre i min organisasjon gjort.. Man må bare vite hva man holder på med.. Get my point? Forhåpentligvis... Lenke til kommentar
scaleo2k Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 kort sakt: hold dere unna!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Mener dere virkelig at pyramidespill fungerer på samme måte som vanlige bedrifter? "Det sitter en på toppen", ja greit, da er det akkurat samme opplegget, joda... Endret 12. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 om temaet før dere slenger med leppa... pyramide spill osv osv.. så obviøst og tydelig at dere ikke vet hva dere snakker om.. skal jeg også si at dere må slutte å bruke microsoft xp fordi det er et pyramidespill? Bill Gates sitter på toppen og har diverse folk under seg i sin bedrift... Noe er galt her og det håper jeg dere andre også ser.. Kom gjerne med kritik, men ikke sånn 14tiss kritikk. Konstruktiv kritikk trenger like gjerne vi som alle andre for å få våre tjenester til å bli de beste.. men vi trenger ikke dårlig reklame pga. av noen raringer som ikke vet helt hva de snakker om:) har tjent gode penger på Seven jeg og det har de andre i min organisasjon gjort.. Man må bare vite hva man holder på med.. Get my point? Forhåpentligvis... Akkurat seven skal eg ikkje uttale meg om, men å meine at ein vanleg bedrifts orgnainsasjon og MLM er akkurat det samme, då har ein røyka sokkene sine litt for mykje. men det at du ZimZ har tent gode penger på det betyr det at alle har tent gode penger på det eller berre du og dei over deg? men eg skal prøvep å gje litt konstruktuv kritikk, mne då meg eg få svar på ein del punkt: Konstant dynamisk endring av produkt? Vil gjerne ha litt utdjuping av dette? Kva er det vanlige produkt sotementet? Salgsprovisjon, er denne delt opp i potter der kvart ledd i kjeden får sitt eller? Har antall ledd under og over seg noko å sei for inntjeninga til den enkelte? Håper du kan svare litt på dette, gjerne i ein PM eller her på forumet. Så skal eg nok komme med konstruktiv kritikk av Seven og deira produkt. mvh JanEirik Lenke til kommentar
ZimZ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vel egentlig fatter jeg ikke hvorfor jeg gidder å skrive her.. for som det siste du sier selv.. "jeg skal komme med konstruktiv kritikk" vel bedre en de tidligere sidene med shit som wannabe mlm knowers har skrevet.. jeg spammer ikke.. for skriver jeg fra topp til bunn om hele konseptet får jeg nok det med en strak arm tilbake på meg selv. F.eks. at jeg blir annklaget for spamming og at Seven baserer seg på spamming osv.. MLM funker sånn som vist på http://www.thisbusinessforyou.com/compensate101.htm ganske enkelt... Og den linken har vert ute her også.. De som ikke syes at MLM er noe kult skal få slippe å være med for meg. Det er jo ikke noe tvang, men det bør være grenser. Folk er ikke like og jeg sier nok engang at folk bør være litt forsiktige med hva de braser ut med. Kom og besøk meg på musikklinja og kritiser andre musikkstiler en den dere selv liker. Da skulle jeg likt og sett et par av de trynene som har skrevet her etterpå... Men nok om det.. synes bare de fortjener litt kritikk Gamepox er jo helt nytt.. Seven er rundt 8 måneder gammelt.. Så jeg skjønner at folk har vanskelig for å vite og finne ut hva de snakker om men... ehh... ja.. Det jeg mener med trend er at de lanserer stadig nye tjenenester (som er en av de tingene som gjør dette lovlig) se for det microsoft uten softwaren (tjenestene..xp osv) hva hadde de vert? verdens største pyramidespill kanskje? vel jeg tviler ikke på det.. tilbake til trend.. de lanserer stadig nye produkter istedet for å ha ett produkt og gå tom for kunder pga. det.. de lanserer hele tiden nye tjenester og denne gangen gamepox... hva som blir det neste gjennstår å se.. men det er nok noe som er "inn" for tiden.. Og ja jeg har gjort gode penger og vennene mine har også gjort det.. vel og merke de som har jobbet... for å få penger må man jobbe.. også her som alle andre plasser.. ingen betaler deg for å ikke jobbe (så lenge det ikke er gambling, noe dette ikke er) så at folk ikke tjener penger andre enn de som sitter på toppen er jo også helt feil.. jeg refererer til webadressa lengre oppe for en skikkelig forklaring på det.. alle har like sjanser for å si det sånn bortsett ifra at noen flere kanskje har blitt med i mellomtiden som kanskje taperen i denne sammenheng hadde tenkt å tilby tjenesten??.. c what i mean? you don't ask.. for akkurat nå skal jeg ta meg en røyk... (namme) skrevet nok nå Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Utestengelse for 30 dager er gitt til midgard for reklamering for MLM/pyramidespill. Kommer det mere slik direkte forslag som det vil kun permban bli brukt. Dere kan diskutere, men ikke rekrutere. Endret 12. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå