j-- Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei. Er det noen som har hørt om GAMEPOX? Er dette ulovlig? Hva kan skje om lotteritilsynet anmelder gamepox? Vi blir anbefalt at vi registrerer oss som "selvstendig næringsdrivende", og da bilr vel vi holdt ansvarlige? Vi må betale 100? (euro) for å bli "medlem" Hva syntes dere om dette systemet? Er det _ULOVLIG_? Her er brevet vi mottok når vi var på "møtet" Er det noen som har definisjonen for pyramidespill? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ja det er eit pyramide spel. Deffinisjonen på eit pyramide spel er at dei som melder seg inn betaler "gevinsten" til dei som har vært medlem lenger. Dette fører til at når du melder deg inn betaler du dei som rekrutterte deg. Og du er avhengig av og lure andre til og bli med for å få tilbake pengene dine. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 De kaller opplegget for "multi-level marketing" er dette det samme konseptet som pyramide eller er det en måte og tjene penger på? De påstår selv at det ikke er pyramide... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 De kaller opplegget for "multi-level marketing" er dette det samme konseptet som pyramide eller er det en måte og tjene penger på? De påstår selv at det ikke er pyramide... MLM = Pyramide til de grader..! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Så det er bare å holde seg unna? Noen her som har noen erfaringer med de (selv om de er nystarta) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hold deg unna. Klar tale, punktum. Hvorfor? Penger kommer ikek fra ingensteds, og spesiellt ikke i ett slikt spill. Hvor kommer pengene noen minimale prosent får fra? Jepps, alle som ikke vant. Og ja, det ER snakk om en MINIMAL mengde spillere som faktisk tjener noe. Hold deg unna. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ifølge en eller annen kar så kommer pengene fra folk som betaler 6 € pr. mnd for å kunne delta i turneringer med premier... Lenke til kommentar
edahl Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 samtale med en kar: meg det er et pyramide spill til 1000 meg www.hardware.no han hva da+ meg gamepox han hva får deg til og tro det? meg www.hardware.no han hva skal stå her lissom meg vent litt meg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222069 han jaja gjør som du vil det der er bare piss meg jaha.. meg si det til dem da han kan jeg gjerne men gidder ikke spamme om dette. meg jeg vil finne ut om det er som det skal, er det det så er jeg med han 2 av usas største selskaper er bygd opp på samme konsept og der tjener gjennomsnittet 100000 dollar i året han pyramide lever bare på verving han mlm lever på kunder det er forsjellen meg skriv det der da!! han det der er folk som har gått inn i feil firma og har fått dårlig inntrykk han dette er helt nytt og det vil bli drit fett og du kommer til og tjene meg hver så hjertegod å skriv det da han tingen er at du ikke skal legge ut sånt da får du bare negative tilbakemeldelser. han ingen som tjener på det gidder og skrive no der meg jo, gjør meg hva har du tjent? han er ikke langsert ennå så har ikke tjent no på gamepox ennå han men les igjennom en gang til da han står det noe om kunder der mulig noe interresant i den dere der.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ville nok holdt meg unna ja. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Denne typen spill er vel ulovlig å markedsføre i Norge? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) 2 av usas største selskaper er bygd opp på samme konsept og der tjener gjennomsnittet 100000 dollar i året DET ER BULLSHIT. Eventuellt fremstillt feil. Dersom det f.eks er 2 medlemmer, så kan jeg forstå det. Men eller: Forøvrig snakker "han" bare piss. Det er og blir ett pyramidespill, selv om det er snakk om verving. Forresten var unnskyldningen hans for å ikke forsvare seg her ELENDIG. Sålenge han ikke klarer å argumentere skikkelig for det, så er det ENDA en god grunn til å holde seg unna. EDIT: Denne fyren vil verve deg? Jeez, er han en venn? I tilfelle bør han bli en ex-venn. Han prøver rett og slett å lure deg inn i ett spill der HAN tjener mer penger jo flere han verver, om han tjener noe da... Endret 20. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 De som er med på sånt og verver venner... de er ikke en god venn til sine venner. Det er slemt og lure venner og bekjente, og andre også for denslags skyld med på pyeamidespill. De fleste taper på det, uten opm de på toppen. Så om du verver andre så er du som en parasitt, du lever på andres bekostning. Det er umoralsk og slemt. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 jeg kommer jo høyt da tviler på at det blir noe... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Med all respekt til Knut Audun Grodås Haugen Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Folk virker veldig negative til dette... hvis noen skulle være i tvil, sjekk ut dette (promotion video fra www.gamepox.com) Flere enn meg som sitter igjen med samma crapy følelsen av nesten å ha blitt hjernevaska som når man har sett på evangeliesenteret TV et par timers tid? Edit: Trykkleif Endret 20. mars 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 http://www.gamepox.com/promotion/p.htm BWAWAWAHHAHAHAHHAHHAWHAHWHAHAHHA!!! Are YOU ready? I SAID: are YOU ready!!!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå