Gå til innhold

Åpne min Green 732

Anbefalte innlegg

Hei!
Har prøvd det meste...skrudd litt selv og søkt etter guider på internett, men ingen av delene har gitt utslag. :blush:
Derfor lurer jeg på om det er noen her som har prøvd å åpnet sin G732, og lykkes? Har skrudd opp alle skruene jeg finner, men hverken tastatur (var litt forsiktig. redd for å ødelegge) eller deksel vil av...Noen som vil hjelpe meg?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om dette er en G732, men her er iallefall bilder som jeg fant på denne siden.

Image1.1072244701.jpg

Image2.1072244978.jpg

Det er iallefall en generell framgangsmåte. Løsne noen skruer under og fjern et deksel ovenfor tastaturet. Så kan man fjerne tastaturer og få innsyn til godsakene.

Du kan også se tråden min og følge linken der for å kanskje få noen tips.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Hei!

Tastatur: Når du har maskinen mot deg vanlig måte og kikker ned mellom tastatur og plast (nærmest deg selv) ser du noen grå clips. Disse er fjæbelastede. Ta et skrujern og dytt på dem. Husk å være forsiktig når du løsner festet på hovedkortet!

Har du tatt av plastdekslene som er over festene til skjermen?

Husk at HDD MÅ ut før du eventuelt skal løfte ut hovedkortet. (ja det er innlysende, men noen tenker faktisk ikke så langt)

Skruene ved Cd-stasjonen (har du kanskje skrudd ut)

Foran på maskinen er det clips. bare tøy og bøy så kommer de så lett så :)

Kommer ikke på noe mer i farten. Spør mer spesifikt om du kommer på flere problemer!

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...