FJERNET111 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har nettopp fått meg NEC 2500 og leter etter et bra dvd-brenneprogram. Det skal helst være gratis, men anbefalinger om gode kjøpe programmer er også velkomne. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hmm.. har ikke prøvd noen gratis-programmer til dvd-brenning jeg.. så.. eneste jeg kan si og anbefale er å kjøpe Nero Burning room, om du har kort kan du kjøpe det via internett.. da koster det.. 59,99 $ fra Nero sine sider www.nero.com . Da får du Serial-nummeret tilsendt på mail, og så kan du bare laste ned Demoen fra deres hjemmesider og taste inn det serial-nummeret du fikk på mail. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Regnet nesten med det, men var best å spørre først Får vel kjøpe Nero. Takk for svar Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvorfor gå for Nero? Stomp Record Now Max er minst like bra, eller bedre enn Nero Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Dvddecrypter er gratis og kan brenne iso'er. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Bruker Nero 6.0. og synes det er fantastisk bra.Enkelt og greit.Og hvis du bruker DVDshrink så kobler det seg til Nero når brenningen starter. Serienummer,ja de vekser nesten "på"trær på nettett. Det er egentlig verd hver dollar, så jeg har litt dårlig samvit.......... SBS,jeg har en NEC 2500 også,du kommer til å bli meget fornøyd Endret 20. mars 2004 av Raper Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe vet at det ikke er direkte vanskelig å skaffe seg nero på mindre lovlig vis, men tenkte jeg skulle kjøpe et program for en gangs skyld hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå