alaruz Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg tenkte meg et nytt kabinett i nærmeste fremtid,.. Et Chieftech server tower er det jeg har tenkt mest på,.. Men disse har jeg sett har som regel ikke PowerSupply med,.. Så hvor stor power supply bør jeg velge ? Har et HQ45 (aopen) kabinett nå med 250 W supply,.. og tror ikke at den duger,... - da jeg vil ha en som vil gi meg god støtte for fremtidige oppgraderinger,... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Kjøp deg Cheiftec Servertower fra komplett med psu. Powersuplywt som følgwe mws er godt og stillegående. 340 watt. Det har innebygd vifteregulator som er temparturstyrt og det det er stillegående. BobboZ Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Litt av en overgang du :smile: Fra Aopen HQ45 til Chieftech server tower. Er det du skal med et server tower til? Holder det ikke med et vanlig maxitower? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Trenger det selvsagt ikke,... Men er lei de vanlige kjedelige,... Chieftech kabinettene syns jeg i tillegg er nokså kule i design og har VELDIG godt plass Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Bare fo og rette opp en muligens misforståelse. Servertower er det samme som maxitower. Det er bare skrevet litt forskjellig rundt på webshoppene. BobboZ Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Det er det ja? Chieftech Server Tower med sort dør - pris 4.250 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=9&s=pl Chieftech Dragon Big Tower med sort dør - pris 1.198 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=2&s=pl Kjempeforskjell spør du meg, men ...... Men over til powersupply :smile: Kjøpte for noen uker siden en Enermax 350 W strømforsyning, Wispher-serien. Er kjempefornøyd med den, stillegående og gjennomført god. Vel anvendte 800 kroner spør du meg. _________________ Aopen AX3SP PRO-U Intel Pentium III 1000mhz@1200mhz Apacer Original 256 Sdram Ati Radeon 7500 Creative Audigy Player Pioneer DVD-106S Aopen HQ08 kabinett [ Denne Melding var redigert av: Pingo68 på 2002-03-25 22:24 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: alaruz skrev (2002-03-25 20:24):Jeg tenkte meg et nytt kabinett i nærmeste fremtid,..Et Chieftech server tower er det jeg har tenkt mest på,.. Men disse har jeg sett har som regel ikke PowerSupply med,.. Så hvor stor power supply bør jeg velge ? Har et HQ45 (aopen) kabinett nå med 250 W supply,.. og tror ikke at den duger,... - da jeg vil ha en som vil gi meg god støtte for fremtidige oppgraderinger,... Siden du skal ha et serverkabinett så har du plass til 2 stykk PSU (PowerSupply), så kan du kjøpe ei billig 250W og så lar du ene PSU kjøre strøm til Hovedkort og den andre til HDD og CD-rom-enheter. Eventuelt kjøre 1-2 HDD på det PSU som kjøer strøm til HovedKort. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Til Pingo68 Sjekk ut microplex.no undergruppe labinetter og se hvilket tower som står under Cheiftec Servertower. BobboZ Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Gir meg jeg Finns i alle mulige varianter ser jeg. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Yupp det står forskjellig på omtrent all webshopper BobbOZ Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 :smile: Har planer om å kjøpe meg et Chieftech Fulltower (DX01SLD) i nærmeste fremtid. Ser virkelig stilig ut det der. Og kanskje bytte ut sidedøra med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=1&p=22536&s=np Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Den sidedøra var HEFTIG. Den skal jeg kjøpe så forst som mulig BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå