Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 at det jeg har lagt merke til så krever BF 1942 mer av pcen, for jeg ser at Frame raten er mye bedre på BFV enn på BF 1942 her hos meg værtfall. også lurer jeg på om noen andre har lagt merke til noe i nærheten? Men hva syns dere om BFV foresten? Takk til EA siden dem lager så supre spill Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 enig med deg der, selv om BFV har mye mer detaljerte omgivelser, er frameraten mye bedre enn det bf:1942 hadde. det var en av de tingene som imponerte meg mest når jeg prøvde det. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da Du har ikke prøvd de riktige banene gutt! Sånne utsagn... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da Du har ikke prøvd de riktige banene gutt! Sånne utsagn... enig med deg der, det er masse av jungel i BFV drit rått, plutselig så popper det bare frem folk fra alle kanter osv... all jungelen opner for nye muligheter Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da ja.....helt klart og tydelig du ikke har spilt det nok enda. Det er SYKT med jungel der, og at man faktisk kan spille det med en ok framrate er helt utrolig bra av dem. Men spillet er litt ubalansert. Velger du karakteren med M60 og basoca er du klar for det meste...skyte folk på laaang avstand og ta ut kjøretøy. AKIRA Endret 20. mars 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da ja.....helt klart og tydelig du ikke har spilt det nok enda. Det er SYKT med jungel der, og at man faktisk kan spille det med en ok framrate er helt utrolig bra av dem. Men spillet er litt ubalansert. Velger du karakteren med M60 og basoca er du klar for det meste...skyte folk på laaang avstand og ta ut kjøretøy. AKIRA er enig med deg på det ja med M60 osv... men skal vedde for at det er mange som klager på det, sånn at EA fikser dette i kommende Patcher, vi får bare håpe... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk til EA siden dem lager så supre spill Ikke EA som har lagd det, men Svenske Dice som har lagd det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Takk til EA og Dice da Tenkte ikke over det. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Utroli bra spill ja! Skaffet meg det i går, og spilte det rundt 5 timer på lan til en kompis Merket ikke så mye forskjellpå hva det krevde av maskina jeg da... Tenkte egentlig ikke så mye over det heller. Lenke til kommentar
labann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk til EA siden dem lager så supre spill Ikke EA som har lagd det, men Svenske Dice som har lagd det. Feil! det er Digital Illusions Canada som har lagd det. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Noen som vet hvorfor det er slik....står jo dice når spillet starter?? AKIRA Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Dice = Digital Illusion. Selskapet er ihvertfall svensk eid, om det utvikles i Sverige eller Canada er jeg ikke sikker på. (Personlig mener jeg Sverige men,men.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå