Gå til innhold

BFV Og BF 1942

Anbefalte innlegg

at det jeg har lagt merke til så krever BF 1942 mer av pcen, for jeg ser at Frame raten er mye bedre på BFV enn på BF 1942 her hos meg værtfall.

også lurer jeg på om noen andre har lagt merke til noe i nærheten?

Men hva syns dere om BFV foresten?

Takk til EA siden dem lager så supre spill :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da

Du har ikke prøvd de riktige banene gutt! Sånne utsagn... :no:

enig med deg der, det er masse av jungel i BFV :D

drit rått, plutselig så popper det bare frem folk fra alle kanter osv... all jungelen opner for nye muligheter :thumbs:

Lenke til kommentar
Syntes ikke det var så bra jeg. Alt for likt det gamle og ikke særlig jungel hvis man ikke mener at gress er jungel da

ja.....helt klart og tydelig du ikke har spilt det nok enda. Det er SYKT med jungel der, og at man faktisk kan spille det med en ok framrate er helt utrolig bra av dem.

Men spillet er litt ubalansert. Velger du karakteren med M60 og basoca er du klar for det meste...skyte folk på laaang avstand og ta ut kjøretøy.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

ja.....helt klart og tydelig du ikke har spilt det nok enda. Det er SYKT med jungel der, og at man faktisk kan spille det med en ok framrate er helt utrolig bra av dem.

Men spillet er litt ubalansert. Velger du karakteren med M60 og basoca er du klar for det meste...skyte folk på laaang avstand og ta ut kjøretøy.

AKIRA

er enig med deg på det ja med M60 osv... men skal vedde for at det er mange som klager på det, sånn at EA fikser dette i kommende Patcher, vi får bare håpe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...