mrsMarthe Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Tenkte jeg skulle ta meg en tur på TG i påska og besøke et par venninner som skal dit, noen som vet om jeg må bestille dagsbilletter? eller er det greit å betale i åpningen/døra? Håper veldig at noen vet dette.. Lenke til kommentar
mrsMarthe Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 The Gathering ? Ja! På The Gathering ja.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 The Gathering ? Ja! På The Gathering ja.. Du har ikke sjekket siden da ? Det står ofte opplyst info der. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Send en mail til arrangørene og hør. Lenke til kommentar
mrsMarthe Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 The Gathering ? Ja! På The Gathering ja.. Du har ikke sjekket siden da ? Det står ofte opplyst info der. Ja:) ehm.. jeg har leita overalt, men det står ikke noe konkret lissom.. men takk alikavel.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2004 Sånn som jeg forsto det, så betaler du 600 eller noe i døre (Ja, det er pågrunn av tyveri sikring) Også får du 500 tilbake år du går, da kan du være der i 6 timer. Sånn jeg forsto det i alle fall, men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 hmm mulig du har rett, men jeg mener å huske att det var temmelig dyrt å besøke. 3 dagers besøk greia kosta kanskje bare 100 kr mindre en selve biletten om jeg ikke husker helt feil, men husker ikke helt hva prisen på kortere besøk var Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Ta på deg en kort topp og en stram bukse så vedder jeg på at du kommer gratis inn Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Ta på deg en kort topp og en stram bukse så vedder jeg på at du kommer gratis inn Samt pugge noen tekniske uttrykk, så er inngangen sikret ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå