Dr. Mobius Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Etter utallige utskiftninger av pcer sitter jeg med flere skjermer til overs. Derfor tenkte jeg å bruke flere skjermer på min nåværende pc. Altså to skjermer. Men jeg lurer på den enkleste og billligste måten å få dette til på. kan noen komme med tips? er grønn på dette... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 er det ingen som har peil?? eller var spørsmålet rett og slett for dumt? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Dette dreier seg sikkert om CRT skjermer. Har du skjermkort med vga + dvi utgang? Da bør du skaffe deg en dvi til vga konverter slik at du kan koble til denne til den ene skjermen (hvi da ikke skjermen støtter DVI-i eventuellt kan du kjøpe et PCI skjermkort slik at du har en utgang der også Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 takk skal du ha. Håpet det fantes en slik converter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå