Machz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei, Jeg har en bærbar PC som jeg rydder opp i og har lagt merke til at batteriet blir ikke ladet mer enn til 47% så er det stopp uansett hvor lenge den har stått på lading. Er det batteriet som er kaputt, laderen, eller kanskje en driver eller to som ikke helt henger med? Det er Win2K med alle de siste oppdateringene på maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvor gammel er den? Sannsynligvis batteriet som er kaputt. Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg tror det er batteriet som er på blåbærtur?? Spørs hvor enge du har hatt den??? Lenke til kommentar
Machz Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg tror det er batteriet som er på blåbærtur?? Spørs hvor enge du har hatt den??? Er ikke så skrekkelig gammel, kanskje 1,5 år, men den har stått tilknyttet nettspenning hele tiden. Det er vel ikke det beste akkurat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg tror det er batteriet som er på blåbærtur?? Spørs hvor enge du har hatt den??? Er ikke så skrekkelig gammel, kanskje 1,5 år, men den har stått tilknyttet nettspenning hele tiden. Det er vel ikke det beste akkurat? Batteriet har nok røket. Skjedde med en IBM maskin vi har også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå