gromgut32 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Ups....glemte CPU'en gitt....hehe. Da ble resultatet 366 W. Men burde jo holde unna en restart med 360 W da, nesten uten belastning... Endret 24. mars 2004 av gromgut32 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har du tatt med alt annet også? I såfall er det mest sannsynlig ikke PSUen din som er problemet. Evt. så har Q-Tecen tatt nuven av strømtrinnet i hovedkortet. Skjedde på en av de siste nForce2 maskinene jeg bygde. I det jeg var ferdig med å installlere XP begynte bildet å bli litt "rart", og til slutt rebootet maskina. Slo av, sjekket alle komponenter og skulle starte på nytt. Da ville den bare skru seg på etter å ha fått stått avslått en stund, og da med CPU kjøler på minimum. Sjekket PSU og HK, og begge hadde stabilitetsproblemer. Tydelig at Q-Tecen hadde levert noe den ikke skulle til HKet. -KJ Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg vil gjerne beklage kommentaren igår. det var ikke meningen at en slik kommentar skulle komme ut.. skal huske og logge av neste gang, slik at ingen misbruker brukeren min.. Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Slår den seg av eller restarter den seg bare. Når jeg spillte på dataen min restartet den seg plutselig. Da tok jeg og åpnet og støvsukte heile driden for støv. Da funket den etterpå. Ikke vær i støvsugeren i noen deler!!!!! Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har ingen problemer med å få slått den på igjen da. Kan være stabil i ett par timer på spill, det er mest på nett at den konker ut fortere, men kan holde ut opp til en time eller to der oxo, det spørs hvor mye jeg surfer tror jeg... Maskina må da først rekke å samle støv før det blir ett problem tror jeg. har jo vært ut og inn med komponenter i ett de siste to mnd... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg er har også probemer med en q-tec stømforskyning. Den virker en stund også plutseling slår pcen seg av. Men det rare er at den ikke vil slå seg på med det samme man må vente noen minuter. q-tec er noe dritt. btw den er under en uke gamel. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gromgut - nå har jeg dessverre ikke noen RAM-brikker å sende deg lenger. Jeg har hatt begge to til salgs i en annonse her i bruktforumet, og den siste ble solgt idag..........Sorry man......... Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) At du ikke nevnte at de var til salgs da...... Men hadde vel ikke hatt råd uansett... P.S. Tester ut en 256 MB minnebrikke nå....huff...nerver ja! Endret 26. mars 2004 av gromgut32 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Njaaaaa - det var uansett bare 2 stk. TwinMos 512 MB PC2100 brikker. Du hadde vel hatt mer bruk for PC2700 eller PC3200 tenker jeg.......... Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er en 2100 jeg tester ut nå. Var en 3200 jeg hadde ja, men dine virket jo da... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Veeeel, funker det?? vi sitter i spenning her Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tja,så langt så bra....tror av erfaring at jeg venter med å sprette øllen enda.... Skal prøve å fyre opp shareazaa samtidig med en virusscan etterpå....DA tenker jeg...... Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Der kom restarten ja.... Lenke til kommentar
kimsalabim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Oppgradert BIOS? og alle drivere til hovedkortet? Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Oppdatert drivere til både HK og Skjermkort, etter formatering. Og å flashe bios på ett helt nytt Hk skal ærlig talt være unødvendig. Lenke til kommentar
kimsalabim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 er d kommet nyere BIOS til hovedkortet selv om det er helt nytt da? for hvis det er det, er det sikkert en grunn til det. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Altså jeg lurer ENORMT mye på hva som feiler PCen din Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du har ikke tilfeldigvis en q-tec strømforsyning? Jo jeg har vist det. Hvordan det ? De skal vist være veldig dårlige og gi ustabil strøm så kanskje du bare skal skifte den ut? Det er jo når du spiller problemet oppstår så det er vel det at skjermkortet tar mer strøm en det PSU'en kan levere. Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du har ikke tilfeldigvis en q-tec strømforsyning? Jo jeg har vist det. Hvordan det ? De skal vist være veldig dårlige og gi ustabil strøm så kanskje du bare skal skifte den ut? Det er jo når du spiller problemet oppstår så det er vel det at skjermkortet tar mer strøm en det PSU'en kan levere. Den er byttet ut med en Chieftec..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå