Gå til innhold

Pc slår seg av.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yupp. Får se og få rota meg til å få tak i en PSU, så jeg får testet det snart.

Men kan jo være minnet som kødder oxo da.

Har enda ikke greid å fullføre en virus-scan, så om det er minnet eller PSU'en som ikke henger med i lengden da,vet ikke jeg...

Lenke til kommentar

Hehehe - nei jeg må vel innrømme at jeg er mest spent på hva som skjer når du får testet ut et annet PSU.

Men hadde jeg bodd i Kr.sund - hadde jeg vært på døra di forlengst...........:-)

Men nå skal jeg tune meg opp, og spille litt UT2004 her så det griner etter lol..

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Vet ikke jeg. Har selv en Q-tec på 400Watt. TIl denn ehar jeg tilkoblet:

7-kabinettvifter

120GB harddisk

Hercules 9800XT(krever mye strøm ja)

P4: 2,66GHZ

Ikke noen problemer hittil og håper det fortsetter slik. NB! Kjøpt på OBS! :p Vet ikk ejeg at dere sier at Q-tec lager sine PSU`er i plast. Min er laget av gul metall eller var det bare IRONI dere drev med.

Foresten så bråker PSU-en litt men tatt i betrakktning at 7 kabinettvifter og et monster skjermkort er koblet til er det lite å klage. Foresten så har jeg monter også lys i kabinette hvis dette kan muntre opp Q-tec eiere at denne merken faktisk duger til noe. Kan jo hende at dere har voltmoddet eller overklokket prosessoren deres! ;)

Lenke til kommentar
Vet ikk ejeg at dere sier at Q-tec lager sine PSU`er i plast. Min er laget av gul metall eller var det bare IRONI dere drev med.

Vil heller kalle det en sammenligning når det gjelder vekt. Ikke hver dag at man finner en PSU som veier under 500 gram... :)

-KJ :devil:

Lenke til kommentar
Bruk denne, og sjekk hvor stor PSU du bør ha. Ganske mange som får seg en AHA! opplevelse med denne... :)

-KJ

Ikke noe særlig AHA med den da....behøvde 230 W etter den å dømme, og har 350 W i den gamle Qtec'en og 360 W i denne Chieftec'en...

Endret av gromgut32
Lenke til kommentar

Tok nå utgangspunkt i følgende oppsett:

P4 3.0GHz HTT

512MB minne

En harddisk

Tre vifter (CPU og to i PSU)

PCI lydkort onboard

PCI nettkort onboard

En brenner og en CDROM

3D kort type Radeon 9600

Onboard FireWire

Tast og mus

En USB dings

Resultat:

Power supply wattage calculator results: 378W (138W on +3.3v & +5v rails)

-KJ

Lenke til kommentar

Sjønner ikke hva som er så gale med q-tec??

min fungerer meget bra, har 3 neonlys på 30cm, 4 kabinettvifte med leds!, IDE-kabel med uv-effekter, led-lazer, leds, viftekontrollere, 120gb hd, 52x benner, 52x cd-rom,++++++

har q-tec dual fan gold 400w

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...