Compac Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Enda et FP spørsmål: Skulle gjerne mekket et tilbakemeldings (påmelding) skjema på en nettside og ønsker og får dette til gjennom FP. Er dette stress eller kan men enklere gjøre dette ved å inportere en anna side? Compac Endret 20. mars 2004 av Compac Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Fil > Ny > Side eller webområde > Sidemaler > Tilbakemeldingskjema evt. det samme på engelsk. Kommer litt an på versjonen du har, men slik er det iallefall i 2002 og 2003. Merk at serveren MÅ ha fp-extensions. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) slettet Endret 21. mars 2004 av EZAccess Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Fil > Ny > Side eller webområde > Sidemaler > Tilbakemeldingskjema evt. det samme på engelsk. Kommer litt an på versjonen du har, men slik er det iallefall i 2002 og 2003. Merk at serveren MÅ ha fp-extensions. Bumper denne Sitter og prøver å sette opp tilbakemeldings skjema.. Men funker ikke? Har lagt til email og rettet tå spørsmål, men hva mer må til for å få det til å fungere? Har publisert siden på start.no (www.home.no.net) og tror de skal støtte FP? Er det noen som har fått dette til å fungere, eventuelt er det mye stress? Compac Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du kan bruke denne koden: <form method="post" action="http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]"> <input type="hidden" name="subject" value="Kontakt"> <input type="hidden" name="returnurl" value="fullfort.php"> <table border="0"> <tr> <td>Navn:</td> <td> <input name="Name" type="text" size="35"> </td> </tr> <tr> <td> E-post: </td> <td> <input name="E-mail" type="text" size="35"> </td> </tr> <tr> <td> Emne: </td> <td> <input name="Emne" type="text" size="35"> </td> </tr> <tr> <td valign="top"> Melding: </td> <td> <textarea name="Melding" cols="30" rows="20" name="Melding"></textarea> </td> </tr> <tr> <td> </td> <td align="left"> <input type="submit" value=" Send "> <input type="reset" value=" Tøm skjemaet "> </td> </tr> </table> </form> Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Sorry at jeg maser, men skal den f.eks limes inn i "head" ?? Eller er dette oppsett på en helt ny side? Compac Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Sorry at jeg maser, men skal den f.eks limes inn i "head" ?? Eller er dette oppsett på en helt ny side? Compac Koden du fikk er selve kontaktskjemaet, og skal limes inn mellom body-taggene. Det skader ikke på prøve selv heller EDIT: Og du må huske å endre "[email protected]" til din egen mailadresse Endret 1. april 2004 av PT Lenke til kommentar
Compac Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Koden du fikk er selve kontaktskjemaet, og skal limes inn mellom body-taggene. Det skader ikke på prøve selv heller Nå har jeg prøvd selv opp til flere ganger... Det jeg gjør er å editere i html i FP så limer jeg inn koden mellom body taggene. Men det som skjer når jeg forrhåndsviser er at dette kommer frem...: (samme kode som jeg fikk av deg) <form method="post" action="http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]"> <input type="hidden" name="subject" value="Kontakt"> <input type="hidden" name="returnurl" value="fullfort.php"> <table border="0"> <tr> <td>Navn:</td> <td> <input name="Name" type="text" size="35"> </td> </tr> <tr> <td> E-post: </td> <td> <input name="E-mail" type="text" size="35"> </td> </tr> <tr> <td> Emne: </td> <td> <input name="Emne" type="text" size="35"> </td> </tr> <tr> <td valign="top"> Melding: </td> <td> <textarea name="Melding" cols="30" rows="20" name="Melding"></textarea> </td> </tr> <tr> <td> </td> <td align="left"> <input type="submit" value=" Send "> <input type="reset" value=" Tøm skjemaet "> </td> </tr> </table> </form> Hva er det jeg gjør feil? Det er nok meg som er litt klønete.. Må sikkert ha det med teskje? Setter stor pris på hjelp! Compac Lenke til kommentar
Compac Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Laga et hely nytt html doc i notpad (limte inn koden og lagret som test.html) å da kom skjema opp!!! Men det som skjer nåer jeg prøver å sende er at det kommer ferilmelding..... The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. Open the www.powertech.no home page, and then look for links to the information you want. Click the Back button to try another link. Click Search to look for information on the Internet. HTTP 404 - File not found Internet Explorer Noe anna enn mail som må konfigureres?? compac Endret 2. april 2004 av Compac Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Ser ut som om det mangler en filending på mail scriptet: "http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]" "http://www.powertech.no/cgi-bin/mailform.cgi[email protected]" NB! Denne kan evt være .pl også. Men jeg synes det er litt rart om powertech tilbyr et mailscript på denne måten, det kan jo lett missbrukes. Hmm, sjekket den nå og rett adresse er faktisk: "http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]" Endret 2. april 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
Compac Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hmm, sjekket den nå og rett adresse er faktisk: "http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]" Det vil da si at de ter rett det jeg har testet ut? jaja, noen andre som kan hjelpe, skulle ha fiksa dette i løpet av dagen (helst..)? Compac Lenke til kommentar
Compac Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 JIPPY, nå funker det!!!!!! Takk til PT HIlsen En Glad Compac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå