Gå til innhold

Dårlig moderering


Anbefalte innlegg

I denne tråden så er tråden stengt uten kommentar av moderator som henviser til hvilket rettningsbrudd som er gjort. Det syns jeg er ganske dårlig, og det gjør det vanskligere for "noobs" å skjønne hvorfor emner blir stengt.

 

Jeg syns det var dårlig moderator å ikke gidde å ta seg tid til å finne ut hvilket rettningsbrudd det var og skrive det i siste post...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det har ingenting med hva jeg har giddet å ta meg tid til og ikke her. Jeg sa klart i fra at det ikke ville bli godtatt, og dere fortsatte. Hvis du absolutt må ha referanse til retningslinjene så la meg se;

 

Punkt 1; det holdes IKKE en høffelig tone i de siste innleggene.

Punkt 2; Enkelte av innleggene der er ene og alene for å provosere

Punkt 4; Tråden startet for å faktisk gi aleks credit for arbeidet hans, og ble avsporet til å henge ut nettverket (og dermed også mange personer som er helt uskyldige i saken)

Punkt 12; jeg advarte, men ble totalt ignorert.

 

Slik jeg ser det skal enkelte personer i tråden bare være glade de ikke fikk advarsler eller verre. Dessuten bør dere skamme dere for å spore av tråden som hyller aleksander for arbeidet han har gjort! Trist at dere må ødelegge for så mange på den måten.

Lenke til kommentar

QUOTE (invictus @ 20/03/2004 : 16:55)
det har ingenting med hva jeg har giddet å ta meg tid til og ikke her. Jeg sa klart i fra at det ikke ville bli godtatt, og dere fortsatte. Hvis du absolutt må ha referanse til retningslinjene så la meg se;

Punkt 1; det holdes IKKE en høffelig tone i de siste innleggene.
Punkt 2; Enkelte av innleggene der er ene og alene for å provosere
Punkt 4; Tråden startet for å faktisk gi aleks credit for arbeidet hans, og ble avsporet til å henge ut nettverket (og dermed også mange personer som er helt uskyldige i saken)
Punkt 12; jeg advarte, men ble totalt ignorert.

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...