arielfaaland Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hmm.. har en linje på 700 k\bit fra telenor... Jeg kjører gjennom en brannvegg og ut til en hub... (på 10 m\bit) Så kommer det til pcen.. Har to pc-er, den ene (stasjonære) virker fint hele tiden... Men på laptopen, virker det fint de første 20-30 sekundene, men så laster jeg ned i ofte bare 1 k\bit!! (Bærbaren er på: 1,8 ghz) Noen instillinger på pcen jeg må forandre?? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kan ha med at telenor driver å sette opp farten Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Trokke det.. har vært sånt lenge.. tror heller det er noe med bærbaren... MEN HVA?? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nope, samme skjer med meg. Internett er som sirup nå, på alle husets 3 maskiner. Håper for all del at jeg får mere fart nå Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Hmm... men den andre maskina virker jo?? Lenke til kommentar
butare Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har 4 maskiner i mitt nett. Har 2 megg linje fra Nexgentel. Går veldig raskt unna på alle maskiner. En maskin spiller online battlefield Vietnam akkurat nå også, Ingen problemer. Håper det ordner seg for dere Telenor folk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Er jo utrolig rart om det bare er på den ene pcen da. Ikke noe netlimiter eller noen sånne programmer på den bærbare? Prøvd å skifte port i hub etc? Ikke byttet tp kabel eller sånt i det siste heller? butare: Endret 20. mars 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå