Rabagastn Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg fikk låne vietcong hos en kamerat, og det gikk fint å spille det, helt til jeg på andre missionet støtte på motstand. Først og fremst virker det som om VC's "er der, men likevel IKKE er der", jeg mener, de vises, og jeg tar skade, men jeg gjør ikke skade igjen. Og så plutselig blir folkene "komprimert" til en liten haug av klær sekker og hjelmer, som om de skulle stå under bakkenivå...Forsatt treffer jeg ikke. Er det skjermkortet det er noe galt med? I så fall, hvorfor tok det så lang tid før noe skjer? Ikke funker noen av de support-sidene og forumene jeg har vært inne på...og i manualen står det nada om dette... Hjelp... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har du lasta ned alle patchene? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 da vet jeg hvorfor du får slike bug"er i spillet.. sier bare prøv orginalen.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 faktisk så er det en myte at Pirat spill har masse feil, det er mye større sjangse at han låner spillet av en venn, en at han har lasta ned det spillet over 1 år etter det kom ut. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 faktisk så er det en myte at Pirat spill har masse feil Ikke det at det bygger på egen erfaring vel...? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 javel,skyt meg da.. jo kan hende,men er en crack som man får slike bug av i spillet.. men dette vet han sikkert om selv,og jeg blir straffa av moderatorene Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg hadde også den bugen. Last ned patch 1.3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå