frojona Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe en bærbar pc før jeg begynner på skole. Den må fungere bra til 3d og videoredigering/postproduksjon. Jeg er ikke på utkikk etter en maskin i 50 000,- klassen for å si det sånn, men den må jo ha veldig gode spsifikasjoner for å fungere til mitt bruk.... Er det noen som har noen gode råd og tips om hvor jeg kan få tak i en sånn pc, gjerne billigst murlig OM det er noen som har tipps om andre kort til bærbare som gjør samme nytten er jeg åpen for forslag! Jon Are Endret 20. mars 2004 av frojona Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Dell har vel noen til rundt 30.000 med dette skjermkortet... Sjekk først om du virkelige trenger quadro; bærbare med disse koster fletta og litt til... Lenke til kommentar
hce Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva med å se på IBM sine maskiner med ATI fireGL skjermkort? Min IBM T40p med ATI fireGL 9000 mobile fungerer fint i CAD verktøy. IBM ThinkPad T40p IBM ThinkPad T41p IBM ThinkPad R50p Er mulige modeller, som gir mye kraft og kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå