Homealone Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kjøpte meg ny plextor dvd-rom nå. Problemet er at den surrer på full fart hele tiden. Dette lager mye støy og er irriterende. Legger jeg en cd eller dvd i spilleren kjører den full guff med en gang selv om jeg ikke leser fra den. Noen råd? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 virker som en feil med dvd-rom'en, at den ikke får til å lese ordentligfra cd/dvd'n Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Skal være en setting et sted i windows hvor man kan definere tid før spindown på optiske enheter. Beklageligvis husker jeg ikke akkurat hvor jeg har lest det, men ser ikke bort i fra at det kanskje var på forumet. Edit:skriveleif Endret 20. mars 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 creative har et program som heter "cd spin (doctor)" som en kan stille spin up på. Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Trenger mer hjelp folkens..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå