torkelma Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Noen erfaringer dere vil dele. Jeg er storfornøyd med mitt kort som jeg for tiden har ingen problemer med. Bruker 1024 MB TwinMos Dual DDR 400 på, samt en amd xp2500 @ xp3200++ Hva er deres erfaringer???? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Greier det noe særlig FSB da? Jeg har returnert mitt NF7-S 2.0 til Komplett nå, og om det er defekt og jeg får et nytt tror jeg faktisk jeg skal satse på et A7N8X-E Deluxe. Ikke allverdens til overklokking i original stand, men med vcore, vdimm og vdd-mod skal de være ganske så gode. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Alle tester tilsier at dette er et kongekort når det gjelder overklokking. Stabilt som juling; til og med med billig rammen fra Twinmos! Abit har jeg fått nok av. Har hatt 3 abit kort for mye; aldri mer!!!! Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Etter modding (underforstått). Det jeg liker best med Asus er Asus Proben som gir all den tilbakemld du ikke visste var lagret. Tidligere prosessorer har jeg fått beskjed om i asusProbe at hadde en max hastighet på 1830 mhz. Denne prosessoren fikk jeg klokket til 1833 stabilt. Min nåværende prosessor skal i følge asusprobe være god for 3000 mhz. Gleder meg å prøve litt. Kjører den stabilt nå på 2230, så den er nok muligheter ute og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå