Gå til innhold

Hvilke drivere er best?

Acurus

Anbefalte innlegg

Har et Asus V9280 v.31.40F som bruker Nvida geforce 4. Hvilke drivere burde jeg bruke. har hørt at Omega skal vere bra men finnes de til Nvida og eller er det bare ATI? Bruker nå bare de som følgte med kortet, så jeg lurer og på om jeg vil merke noen forskjell på ytelse ved og bytte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Helt enig ar prøvd og feilet nesten aller driverne fra Nvidia og 44.03 ga best ytelse på mitt TI4200

Merket en nedgang i ytelse med den aller siste driveren, 56.64 da den kom så da gikk jeg tilbake til 44.03.

Lenke til kommentar

Har prøvd det meste, og de driverne som gir best resultat på mitt gf4 ti4200 er omegadriverne nvidia_wxp_omega_14345. Gir best bilde i forhold til bedre ytelse. Scorer ca. 500 poeng mer i 3dmark 2001 en med andre drivere, og merker vesentlig mindre "lagging" i nye spill. :thumbs:

Lenke til kommentar
Har prøvd det meste, og de driverne som gir best resultat på mitt gf4 ti4200 er omegadriverne nvidia_wxp_omega_14345. Gir best bilde i forhold til bedre ytelse. Scorer ca. 500 poeng mer i 3dmark 2001 en med andre drivere, og merker vesentlig mindre "lagging" i nye spill. :thumbs:

Du gidder ikke å legge ut en link eller må vi alle ta hvert vårt søk i Google?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...