bernini Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei Driver å mekker en logo og skal skrive rundt en sirkel, hvordan gjøres dette? Har prøvd med "Warped Text", men den blir ikke helt rund. Håper noen forstår hva jeg mener Takker for svar Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) du må lage en round-shape. også kan du skrive med text-tool langs outer linen på den shapen... det er vel noen andre måter å gjøre det på, men jeg tror det skal funke edit: funker vel bare hvis du har photoshop cs... Endret 20. mars 2004 av andesam Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Einaste eg kan tenke meg er å bruke Warped text - arc, og sette Bend til 100%. Om du skal ha tekst rundt en heil sirkel må du sansynligvis dele teksten opp i to text-layers, og rotere dei slik at det passer Lenke til kommentar
bernini Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Einaste eg kan tenke meg er å bruke Warped text - arc, og sette Bend til 100%. Om du skal ha tekst rundt en heil sirkel må du sansynligvis dele teksten opp i to text-layers, og rotere dei slik at det passer Det var det jeg prøvde, men det var sinnsykt vanskelig å få den til å passe til sirkelen. Andesam: Har PS 7.0 Fant en tutorial nå. Får se hvordan det går. Takk for svar Edit: Funket med den tut'en, men vanvittig tungvindt Endret 20. mars 2004 av gordito Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Om du har photoshop CS går det an å binde teksten til en "path"... Sikkert bare å søke på google om du lurer på hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå