danilovic Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Finnes det et program i Win XP som kan brenne en MP3 CD? Og nei, det er ikke ulovlige sanger, det er egne rippede CD-er. Og nei, jeg kan ikke bruke Nero etc. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Bruk det integrerte brenne-programmet da vel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 19:09, sosohal skrev:Finnes det et program i Win XP som kan brenne en MP3 CD?Og nei, det er ikke ulovlige sanger, det er egne rippede Cder.Og nei, jeg kan ikke bruke Nero etc. Windows Media Player som følger med Windows XP har innebygd brennerfunksjon. Start opp Media Player, og se nest nederst på menyen på venstre side. Der står det "Copy to CD". Har ikke prøvd det selv, men jeg har hørt at den metoden er enkel å bruke for å kopiere både musikk og andre filer over til CD. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Legg merke til at WMP brenner audio-cd'er og ikke mp3-cd (såvidt jeg vet). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 19:24, borre skrev:Bruk det integrerte brenne-programmet da vel. Var det ikke det jeg spurte etter? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 20:01, sosohal skrev:Var det ikke det jeg spurte etter? Jo, og du fikk ett svar: bruk det integrerte brennerprogrammet - som er ett brennerprogram i XP! Da får du heller spesifisere hvis du ikke vil bruke det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Nei nei, jeg bare skjønte ikke helt hva du mente. :smile: Finnes det noe som kan brenne en MP3-CD da? Eventuelt et program som kan lastes ned som brenner CD-er, som ikke krever restart av PC-en. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvis du høyreklikker på mp3 filene og velger send to cd-r så skal du se det blir bra. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Dra MP3-filene dine ned til CD-brennern i explorer. Eneste negative er at du ikke har mulighet til å velge rekkefølge på filene. Da må du bruke et annet program. WinOnCD er bra. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Det går fint. :smile: Bare å legge filene i mapper. :smile: Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå