albions Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Er det noen som har erfaringer med å laste ner og kjøpe spill via kazaa. Er dette trygt og virker det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) det er ulovelig så dat prater vi ikke om det her Endret 20. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) det er ulovelig så dat prater vi ikke om det her Nei, så vidt eg vet så e det en sånn web-shop der... eller? EDIT: Trykkleif Endret 20. mars 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 det er ulovelig så dat prater vi ikke om det her Nei, så vidt eg vet så e det en sånn web-shop der... eller? EDIT: Trykkleif Webshop på kazaa? Tviler.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jo, det er helt lovlig det.. koster 32$ og dei har avtale med spill levrandører osv Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 det er ulovelig så dat prater vi ikke om det her Nei, så vidt eg vet så e det en sånn web-shop der... eller? EDIT: Trykkleif Webshop på kazaa? Tviler.. Jaja, eg vet ikke eg... bruker ikke Kazza! dårligste som finnes. Men skal vel ikke snakke om sånn her Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Enig med deg i at kazaa og andre p2p greier er noe dritt. men akuratt det der med å kjøpe spilla når du laster dei ned syntest eg var ganske smart Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hives til programvarekategorien.. Eller kanskje webshoperfaringer? Ja, jeg tror det. De driver da "via web?" Har aldri hørt om noen som selger spill via KaZaA da, men hvem vet.. Kanskje det funker? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Program som kazaa har jo bare virus, fakes, crap...... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 det trådstarter prøver å si er vel at det går ann å _KJØPE_ spill gjennom kazaa via spillforhandlere som da mest sannsynlig ikke har virus. Siden ingen av oss har hørt om dette er det vel svært få som har erfaringer med det. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Prøv Trygames.com istedet Link her Spillene er gratis i prøveperioden, og om du velger å kjøpe dem, koster det en del mindre enn når du kjøper de på CD-r i butikken. Det er veldig enkelt å hente demoene derfra (klikk linken, så "open", det blir også forklart med en liten popup). Skal hente Monopoly 3 nå Har prøvd 2-3 spill derfra før, aldri noe problem. Endret 20. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
sete Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) det er ulovelig så dat prater vi ikke om det her Her snakker vi om en som skriver uten å tenke først... ##Takes one to know one. Vennligst ikke post mer Off Topic nå takk - Blib## Endret 20. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå