LarsFromasj Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hører det kommer en lyd fra viftene mine (en av de hvertfall). En slags "pipelyd" eller lys lyd liksom. Den går i en slags "bølge" hvis dere forstår. Er det en mulighet for å få bort denne lyden? Utrolig irriterende når jeg først hører den. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 finne ut hvilken vifte det er og kjøpe ny... eller kjøpe viftestyring og senke turtallet og støyen.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Virker meir som vifta er begynt å gå. Kjem lyden seg om du kakker den varsiktig. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Alle viftene er helt nye, så det er litt rart om den er ødelagt allerede Lyden er der konstant... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sikker på at det er viftene og ikkje diskane? Diskar pleier ofte å lage ein slags høgfrekvent pipelyd. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sikker på at det er viftene og ikkje diskane? Diskar pleier ofte å lage ein slags høgfrekvent pipelyd. og jeg lover at den lyden er rriterende! jeg har fått en skurre lyden/regelmessig skrapelyd med små mellimrom. begge gangene har det kommet fra vifta på hovedkortet (dette burde produsentene virkelig gjøre noe med). Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Sikker på at det er viftene og ikkje diskane? Diskar pleier ofte å lage ein slags høgfrekvent pipelyd. Ja, nå er jeg sikker på at det kommer fra diskene! Putta huet inn i kabinettet, og joda, de kom fra diskene. Ingen mulighet å få bort disse? Irriterende.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Om du har ledige 5.25 drevplassar, kan du kjøpe støydempande drevrammer. Det kan du finne på f.eks microplex. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Kan ikke det, må jo bruke den fine holderen i Lian Li kabinettet Lenke til kommentar
singel_fitte Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) jeg hører noen rare lyder åvenpå låfte, er det pcn eller trenger hjelp og svar om det er noe jeg kan gjøre med det ##Denne brukeren har blitt bannet 4 uker for trolling, spamming, dårlig språk, overdreven bruk av smilies, spørsmål etter CDKeys, nick og enda litt til - Blib## Endret 22. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
singel_fitte Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) vet foresten fin frysyre hehehehehhe ##Denne brukeren har blitt bannet 4 uker for trolling, spamming, dårlig språk, overdreven bruk av smilies, spørsmål etter CDKeys, nick og enda litt til - Blib## Endret 21. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 hehe utrolig at han/ hun har overlevd 30 poster uten å bli banna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå