Wipeout Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 En venn av meg har et Pinnacle PCTV kort, kortet virker utmerket, men vi får ikke noe lyd sammen med tv bildene... Han har en Fujitsu Siemens maskin med integret lydkort, som det da går en loopback kabel fra lydkortet til tv kortet. Lyden fungerer utmerket når man ser film fra dvd rom`en. Noen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sjekk at lyden på innlinja ikke er dempet. Funker mikrofon i samme inngangen? Lenke til kommentar
immo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jo jeg slet med akkurat det drittet der.. endte med en del installeringer og formatteringer. Fant ut hva det var men helt seriøst: Har glemt det! Lurer på om det var noe jeg ikke hadde slått på i lyddriverne.. har dere sjekka i kontrollpanel? Samt i settings i pstv.. sjekka at det er satt til line in? Skjedde noe rare greier hos meg.. det var ingen lyd. Når jeg så gikk i settings og valgte f.eks "mic".. så valgte "line in" igjen.. da kom plutselig lyden! Men sjekk i kontrollpanelet først! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå