e700 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hei jeg bestillte en bakgrunn for 15 kr som jeg så i en annonse i vg...men jeg fikk bare en melding der det stod takk for bestillingen din...ikke noe annet.. skjekka på bokmerke og mms og sånn , men INGENTING.. har satt den opp og sender mms og sånn daglig, men får aldri det jeg bestiller.. til nå har jeg bestillt 1 bilde, og 2 polytoner.. og såklart har jeg skjekka at det funker på min mob... surt å betale for det man ikke får.. noen som vet hva jeg skal gjøre? te to polytonene jeg bestillte bestillte jeg fra rabbit i TOPP bladet, og da fikk jeg ikke en bekreftelse engang.. har brukt 45 kr på greier jeg ikke har fått! håper på hjelp fra dere erfarne.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hei Har det samme problem selv,så hvis du skal sende etter noe (f.eks ringetoner o.l) og skal sendes til 1985 eller 1986,så ikke prøv det,er bare snyteri,de som har den tjenesten heter Cellus Endret 20. mars 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Normann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg bestilte bilder fra impoc for en stund siden og fikk ikke noe bokmerke... Sendte mail og klagde og da sa de at de hadde sendt det på nytt, men fikk det ikke...Klagde en gang til og de sa de hadde sendt det ENDA en gang, men jeg fikk fortsatt ikke noe bokmerke så da jeg opp... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei Eneste stedet hvor det fungerer for meg er på her her Lenke til kommentar
e700 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 har jeg ingen retter eller no...? kan de bare ta pengene? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du har jo krav på å få det du kjøper.... ellers er det jo en svindel sak... Og er du VELDIG keen på å få igjen penga kan du jo gå til rettsak Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Jg lagde et lignende emne for en stund siden.. Link til emnet Fikk aldri hverken ringetonen eller penger tilbake dette var fra cellus, bestillte en ringetone fra inpoc for en stund siden. Eller jeg fikk den gratis men det bokmerke opplegget virket ikke. Tror det er bare å gi opp å bestille ringetoner med E700 jeg.. Endret 20. mars 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg bestilte fra boomi når jeg var i spania, betalte bare SMS pris, ikke noe tjeneste ble belasta.. Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Det kommer en sak om dette på TV2 hjelper deg neste uke.. Så reklamen.. "Trine bestillte en ringetone til 15kroner, men ingenting kome" Måtte egentlig dra litt på smilebåndet.. Fikk litt sånn "dere lurte meg for 15kroner, nå går jeg til TV2"-følelse Endret 20. mars 2004 av SkrueMcDuck Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ja, for oss er det småpenger, men jeg er temmelig sikker på at de tjener STORE penger på det... Lenke til kommentar
e700 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 takk for svar.. nå sendte jeg mail til vg-mobil og klagte i går kveld..har ikke fått noe tilbake enda.. går det 1 døgn så sender jeg ett nytt klagebrev..helt til de svarer Lenke til kommentar
jendor Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ja, for oss er det småpenger, men jeg er temmelig sikker på at de tjener STORE penger på det... Det gjør de helt sikkert... om de lurer 15 kroner fra annenhver kunde så er det jo store penger i det.. På den annen side, når ryktemølla først har satt igang, så er de ute av business ganske kjapt Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jg lagde et lignende emne for en stund siden.. Link til emnet Fikk aldri hverken ringetonen eller penger tilbake dette var fra cellus, bestillte en ringetone fra inpoc for en stund siden. Eller jeg fikk den gratis men det bokmerke opplegget virket ikke. Tror det er bare å gi opp å bestille ringetoner med E700 jeg.. Bruk wap'en til å laste ned ringetoner. Det funker Du blir jo bare belastet for det du laster ned, og ikke tiden du er innpå wap'en Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jg lagde et lignende emne for en stund siden.. Link til emnet Fikk aldri hverken ringetonen eller penger tilbake dette var fra cellus, bestillte en ringetone fra inpoc for en stund siden. Eller jeg fikk den gratis men det bokmerke opplegget virket ikke. Tror det er bare å gi opp å bestille ringetoner med E700 jeg.. Bruk wap'en til å laste ned ringetoner. Det funker Du blir jo bare belastet for det du laster ned, og ikke tiden du er innpå wap'en Har du adressen til en bra wap side med ringetoner til E700 da? Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jg lagde et lignende emne for en stund siden.. Link til emnet Fikk aldri hverken ringetonen eller penger tilbake dette var fra cellus, bestillte en ringetone fra inpoc for en stund siden. Eller jeg fikk den gratis men det bokmerke opplegget virket ikke. Tror det er bare å gi opp å bestille ringetoner med E700 jeg.. Bruk wap'en til å laste ned ringetoner. Det funker Du blir jo bare belastet for det du laster ned, og ikke tiden du er innpå wap'en Har du adressen til en bra wap side med ringetoner til E700 da? Ja, f.eks: http://wap.inpoc.no. Eller: http://www.polyphonicringtonez.com/wap Lenke til kommentar
OeO Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 haha, det kommer på tv2 hjelper deg på torsdag, om at man ikke får ringetoner, spill osv som man har bestillt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå