Aeron Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Når jeg instalerte XP på maskinen lagde jeg 4 partisjoner. En for win 98, en for xp, en software, og en storage. Nå finner jeg ut i etterkant at jeg HELE tiden går tom for plass på E fordi xp bruker masse plass på tulle ting. Særlig når jeg skal brenne CD-er med det inkorporerte programmet, for da legger den en kopi av hele sullamitten på E! En kompis prøvde å bruke PM i XP, og da kræsja det så jævlig at han mistet ALL info på den ene partisjonen. Er det en annen enkel måte å flikke på partisjonsstørrelsen på ? MVH Martin Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvilken PM-versjon brukte han? PM 7.0 er den nyeste og eneste som takler Windows XP. Uansett bør man partisjonere disken ved å boote med PM-diskettene. Da skal det mye til for å krasje, hvis brukeren ikke blir lei av å vente og rebooter midt i partisjoneringen. Og tilbake til spørsmålet ditt... Nei, PM er ditt eneste valg hvis du ikke vil miste data. Dvs. hvis du ikke kopierer alt over til en annen harddisk, formaterer, repartisjonerer og kopierer tilbake. Lenke til kommentar
Aeron Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg mener bestemt han brukte siste og mest oppdaterte PM, men det er ikke sikkert. Er det shareware? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Nope... PM koster penger. Det finnes demoer av PM der du kan leke deg med innstillingene, men ikke utføre operasjonene. Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hvorfor ikke bruke Diskmanager som ligger i 2000XP. Enkel og uten masse fanzy funksjoner, men den funker til enkel partisjonering av disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå