Razul Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg disabla signaturen her på forumet tidligere (inne på http://forum.hardware.no/prefs.php). Nå vil jeg gjerne ha den tilbake, men det ser ikke ut til å funke. Kan dere andre se signaturen min? Vel, hvordan skal jeg gå fram. Og ja, jeg har skrevet signaturen inn i profilen min, den bare vises ikke. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Rett etter brukernavnet ditt på "endre profil" siden, må du taste inn passordet ditt. (bare i den øverste av de tre, de to andre er hvis du vil endre passord). Etter å ha tastet inn passordet, scroll ned til signatur boksen, skriv inn det du vil ha som signatur, scroll helt ned og trykk "send". Fungerer i alle fall fint hos meg. (Du må også trykke på "vis signatur" nederst når du poster en melding. Jeg har satt denne til å automatisk gjøre det, men ikke pokker om det virker skikkelig. Stort sett er den ikke haket av. Lenke til kommentar
Razul Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Åja, selvsagt. Glømte at man måtte sette den på på hver melding. Er visst ikke helt våken for tida. :wink: Vel vel, takker så mye. :smile: Lenke til kommentar
Razul Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Tester signaturen ... Der ja, så kan endelig folk se hva jeg driver på med på fritida ... _________________ Nordic Games Network [ Denne Melding var redigert av: Razul på 2002-03-25 19:11 ] Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 ØØØØYYYYYY AMUND!!! (caps med hensikt!) når får vi et "vis signatur"-valg i frames-vesjonen????? Lenge siden det har kommet noen oppdatering her :sad: Lenke til kommentar
amund Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: Xell skrev (2002-03-26 10:37):ØØØØYYYYYY AMUND!!! (caps med hensikt!) når får vi et "vis signatur"-valg i frames-vesjonen?? Har lagt det til nå, men har ikke rukket å teste det skikkelig enda. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: amund skrev (2002-03-26 10:56): Quote: Xell skrev (2002-03-26 10:37): ØØØØYYYYYY AMUND!!! (caps med hensikt!) når får vi et "vis signatur"-valg i frames-vesjonen?? Har lagt det til nå, men har ikke rukket å teste det skikkelig enda. Mvh, Amund hehe, jeg så den plutselig nå så tenkte jeg; "var den der i stad?? har den vært der lenge??" tester nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå