Malvado Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ta en titt på dette gammle skjermkortet og prisen : http://www.multimediaexpress.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=930 Ble imponert jeg, trudde det var sånn at nye webshopper tok inn nye produkter... Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 visst dette er ei nyoppstarta side så er det vel sikkert bare "dummy" varer som ligger ute fortsatt.. syns det sto noe slikt på forsiden også om at siden var blitt lansert en uke for tidlig? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jo selvsagt så kan det jo være en dummy, men jeg synnes uansett at 4800kroner for et AIW 8500 kort kan være litt i dyreste laget... Di har vist startet butikkutsalget i 1996 så di burde jo vite hva som er normale priser, ellers så finnes det en del gode tilbud der inne... Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ta en titt på dette gammle skjermkortet og prisen : http://www.multimediaexpress.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=930 Ble imponert jeg, trudde det var sånn at nye webshopper tok inn nye produkter... Er jo ikke akkurat ny den shopen heller.... Sitat fra sida deres: Multimedia Express AS ble startet i 1996, og har siden den gang vokst til å bli en viktig aktør innen våre områder. I år 2002 omsatte vi for ca. NOK 41 mill. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Men er det noen som har erfaringer med denne butikken eller? Kunne tenkt meg den DVD-DivX spillern til 1300 spenn...^^ Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Haha mitt gamle Hercules 4000 XT kort er det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Multimediaexpress.no = gamle Mpx.no De har sikkert bare glemt å oppdatere den serveren eller noe.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Multimediaexpress.no = gamle Mpx.no De har sikkert bare glemt å oppdatere den serveren eller noe.. Javel? mpx står for Mirco Parts Xpress da men.. Hvis de liksom er de samme, hvorfor er begge aktive enda da? Ta en titt på harddiskprisene, de er da ikke så ille. Tror egentelig ikke Multimedia Express er en fullblods data nettbutikk, men en litt mer spesiallbutikk rettet mot multimedia. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Rart..designet på de to stedene er jo helt likt. Kanskje det er en prøveside som folkene bak mpx står bak? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Designet er jo ikke helt likt. VSdata og PSdata hadde likt design en stund, men de var ikke samme folka fordet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei, nå ser jeg hvor jeg har sett det der før. Er jo nesten likt gamle komplett.no designet... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Feil igjen, komplett sitt design så ikke sånn ut. Bestem deg mann.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå