Simen1 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Who cares! Jeg ser jo aldri på fargen når jeg skal velge hovedkort. Det er vel bare sånne folk som har kabinetter som ser ut som neon-juletrær som bryr seg om sånnt? Og evt har en senket opel manta i garasjen med terninger og juletrelys der også? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Noen liker casemodd, andre ikke! Sånn er livet! Mennesker er forskjellige Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Det er da ikke mange hovedkort som er gule...Personelig syns jeg fargen på hovedkortet kommer i siste rekke! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Who cares! Jeg ser jo aldri på fargen når jeg skal velge hovedkort. Det er vel bare sånne folk som har kabinetter som ser ut som neon-juletrær som bryr seg om sånnt? Og evt har en senket opel manta i garasjen med terninger og juletrelys der også? Helt enig! Men selv om jeg ikke bryr meg om fargen, synes jeg at den tradisjonelle gule fargen er litt i det styggeste laget Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Først ser man på ytelse, funksjonalitet og kvalitet, deretter ser man på pris. Hvis man fremdelses sitter med flere alternativ, ja da velger man det som har kulest farge Og svart er det definitivt stiligste valget Morsom måte og velge dame på også Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har helt svart hovedkort, skjermkort og lydkort...det er ikke uten grunn. Bilde? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har helt svart hovedkort, skjermkort og lydkort...det er ikke uten grunn. Bilde? Er det så vanskelig å tro? Sikkert Audigy, AOpen skjermkort og IC7(-G) eller AOpen hovedkort.... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg ser at hovedkortet til venstre har en chipsett-vifte. Min mening er at du bør unngå slike for enhver pris. I hvert fall på mitt gamle MSI KT4 Ultra hvinte den høyest av alt (også høyere enn min IBM 120GXP-disk) og det er slettes ikke verst av en sånn liten 3-4cm vifte... Bytta den ut med en sånn fin Zalman passiv kjøler. Funker helt greit da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Det er vel bare sånne folk som har kabinetter som ser ut som neon-juletrær som bryr seg om sånnt? Poenget er vel at komponenter i gul, rød og grønne farger ser ut som et juletre. Bilde av mine komponter kommer straks! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Personelig syns jeg fargen på hovedkortet kommer i siste rekke! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg ser at hovedkortet til venstre har en chipsett-vifte. På mitt gamle MSI KT4 Ultra hvinte den høyest av alt Jeg tar det til etterretning, selv om det er off-topic. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Her er mine komponenter, mangler bare et svart nettverkskort. Og nei, jeg velger ikke komponenter ut i fra farge, jeg skjønner bare ikke hvorfor ASUS og andre lager gule hovedkort. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Dette er ganske fett da, det og lanparty Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hissig fett kabbinett HolgerLudvigsen! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Takker! Nyeste mod er blå LEDs til HD og Power foran. De økte helheten betraktelig. Målet er svarte komponenter, blått lys, og sølv kabinett. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg likte Alien fyren og Peace merket, pluss at den blå katoden ser ut som er litt balansert..ikke alt på et sted..liksom... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Her er et full-shot (legg merke til blå powerLED) Endret 20. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Bryr meg ikke veldig om fargen når jeg kjøper HK. Men har svart Abit IC7 Max 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå