HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Er det utrolig kostnadssparende å produsere de i gult?! Det ødelegger jo casemodhelheten! Jeg er glad i mitt kullsvarte Abit IC-7 jeg! Endret 20. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Smak og behag, jeg synes gult er kult:) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Gult er kult? Det er ikke mange gule casemods som ikke lyser! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Er ic7 kortet verdt et kjøp, jeg ser etter nutt HK,, anbefalt??? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 IC-7 serien er anbefalt! Mange gode kritikker, og ser kuult ut. IC-7 finnes som IC-7, IC-7 G og IC-7 MAX3. Hver er råere enn den første. Lenke til kommentar
beh Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvis man velger hovedkort etter fargen(!!?!?!) så har man etter min mening et problem. En ting er at det er hyggelig om datamaskiner er fine, men det er ikke hitech å vise fram et kretskort gjennom et vindu i kassen. Det er jo bare noen kretser og kabler, hva er vitsen med å plassere alt sammen bak et vidu i plastikk og belyse det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Hvis du ikke skjønner casemod, så skjønner du ikke casemod. Uansett, bra kort... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har et rødt jeg, syntes det er fint i grunn. Svart hadde kanskje blitt bedere. Syns DFI kortene er litt kule, even de er Uv reaktive i tillegg Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Grønt er utvilsomt det beste da. Det er den "orginale" elektronikkfargen Den gule er jo også relativt vanlig, men den er ikke noe pen nei. Synd at Asus utelukkende bruker den fargen :\ Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Personlig driter jeg i fargen på hk. Svart som på IC7 er helt greitt, samme med den gule...eller rosa/rødt på MSI. Smak og behag Lenke til kommentar
john_h Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Liker mitt fine blå Gigabyte 8IK1100 jeg... Men egentlig bryr deg meg mitt på ryggen hvordan det ser ut, så lenge det er bra nok... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Mitt HK. Irriterer meg også at det lages så utrolig mange stygge HK'er. Kan ikke si at ASUS lager noen fine, men fy så bra de er. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvis man velger hovedkort etter fargen(!!?!?!) så har man etter min mening et problem. En ting er at det er hyggelig om datamaskiner er fine, men det er ikke hitech å vise fram et kretskort gjennom et vindu i kassen. Det er jo bare noen kretser og kabler, hva er vitsen med å plassere alt sammen bak et vidu i plastikk og belyse det? Først ser man på ytelse, funksjonalitet og kvalitet, deretter ser man på pris. Hvis man fremdelses sitter med flere alternativ, ja da velger man det som har kulest farge Og svart er det definitivt stiligste valget Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Det er ASUS som lager gule hovedkort for det meste. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 ASUS, dei djevlane! Men gode hovedkort da Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Dere glemmer helt de største produsentene, EFC og FIC, som begge tilsynelatende elsker de stygge gule kortene. Synd at ASUS også liker de så godt. GJ ABiT og GigaByte Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Husker AOpen pleide å lage helt svarte HK og skjermkort, de var litt nice. Hadde et AOpen GF2 PRO (med egen bios eller.no), var meget bra. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har helt svart hovedkort, skjermkort og lydkort...det er ikke uten grunn. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Gule kretskort er "bedre" å se på i dan forstand at det er mindre slitsomt å se på når du skal mekke på det, men personlig synes jeg DFI Lanparty fargen RULER!! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Gullfarget SL HK og oransje vifte på CPU med platinumfarget RAM, pyntet med et knallrødt HIS grafikkort inne i et aliminiumskabinett, hva er galt med det? *rosa paljetter?* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå