K.. Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har begynt å lære meg photoshop og mestrer noen ferdigheter. Men en sak jeg kunne tenkt meg å lære er å lage flammeeffekter. Har sett noen skikkelig flotte der ute på Internett, men jeg SKJØNNER ikke hvordan de går frem for å klare det... Noen av dere eksperter som kan avise litt tid til å hjelpe meg? All hjelp motas med takk Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) De kan f.eks bruke "fire" filtret til Eye Candy til å lage flammer. http://www.alienskin.com/ec4k/ec4000_main.html Endret 20. mars 2004 av froggyler Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Tusen takk! Skal sjekke det ut nå! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) AKKURAT det jeg var ute etter! Tusen takk for hjelpen, froggyler Endret 12. mars 2011 av Knut Erik Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kan bruke wind effekten så hue saturation... Gjør du det riktig så skal det gå. Men eyecandy er absolutt best til det Bruker det jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå