Howiey Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg fant nettopp t630 hos siba.no De hadde den på lager. Men jeg skjønner ikke... Det er ingen andre buttikker(også nettbuttikker) i norge som har den på lager, hvordan kan siba ha den på lager da? Hvor har alle kjøpt tlf. sine da? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Mange av Telebutikkene ahar den på lager. Både Porsgrunn og Tønsberg har over 10stk og venter flere inn. Prisen må dere nok høre om i butikkene, men de blir meget billige ved kjøp med abonnement! Endret 25. mars 2004 av Crazysteps Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Men er det noen som har den svarte (Liquid Black) inne enda ? Utifra de bildene jeg har sett ser den svarte veldig mye bedre ut enn den hvite, sp jeg vil se den Best jeg har sett på den svarte er 1 april Cobos Lenke til kommentar
bidz Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Telebutikken på City Syd i Trondheim har et 20-talls T630 på lager, men kun i Frosty Silver. Frosty Silver var til og med styggere i virkeligheten enn på bilder.. så må vel vente til den sorte er på lager før jeg handler.. så får jeg sitte med den gamle V3690'en fram til da Endret 26. mars 2004 av bidz Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er nok ingen som har den svarte enda dessverre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 elkjeden har den. hvertfall elkjeden på hamar.. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 elkjeden har den. hvertfall elkjeden på hamar.. Den svarte? Lenke til kommentar
cc Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 snakket med sonyericsson her om dagen, han sa at den kommer ca 25mars Ja, den var jaggu "galant", hehe. Si meg, kan du gi meg nummeret til denne Sonyericsson-karen eller? Tenkte å slå av en prat med ham om en kommende telefon... Lurer selv litt på T630 i sort, så den vel annonsert på mpx, men de har jo annonsene ute lenge før de har varen på lager. Legges denne til i prisguiden så fort som mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå