fashion Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 jeg har klart å erstatte operatørlogoen på 6600 med et bilde med programmet SeleQ.. Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake den Netcom logoen? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Er seleq et program du har innstallert som ligger på telefonen? Vis det er det så prøv å avinnstallere det.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Det hjelper ikke, han har køddet med "system" filene, eneste måten å få den originale tilbake er vel hvis du ikke slettet den originale filen, eller og formatere telefonen Lenke til kommentar
fashion Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 noen som vet hvordan jeg fjerner opertør logoen på 6600? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Regner med at seleQ er noe av det samme som FExplorer. Slett filen som ligger i : c: system apps phone oplogo Lenke til kommentar
fashion Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 takk, det funket Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Noen som vet hvordan dette er på P800? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Nå har ikke jeg eller har hatt P800 noen gang, men jeg husker fra tidligere at jeg har lest i et eller annet forum at det ikke går å bytte eller fjerne logoen på den telefonen. Er en stund siden så jeg er ikke mer enn 75% sikker på at jeg har rett i den påstanden Lenke til kommentar
garry Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei. Apps-mappa på telefonen min er tom!! Sjønner ikke no' jeg nå... Skulle fjerne op. logoen jeg.. Hjelp!! G. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei. Apps-mappa på telefonen min er tom!! Sjønner ikke no' jeg nå... Skulle fjerne op. logoen jeg.. Hjelp!! G. Har du ingen programmer innstallert nå altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå