Vocious Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Tenkte jeg kunne legge ut en "guide" om våpen i cs Pistoler: Glock 18 +Burst mode +Mange skudd ( Det kan du trenger også ) +Billig -Må treffe en del ganger i hodet får å drepe -Ikke veldig kraftig USP +Presis +Billig +Silencer - Desert Eagle +Krafitgste pistolen +Presis +Går gjennom vegger -Dyr -Reloader heller sent i forhold til de andre -Få skudd Sauer: +Kraftig -Upresis Dual +Mange skudd -Elendig styrke -Dyr Five-Seven +Kraftig +Mange skudd +Treffer greit -Ikke særlig presis Rifler MP5 +Skyter raskt +Billig +God i nærkamp -9mm så går ikke gjennom vegger -Middels recoil M4A1 +Kraftig +Reloader raskt +Liten recoil +Lydemper -Dyr AK47 +Kraftig +Reloader raskt +De som er gode med AK kan spraye ned mange -HØY Recoil -Må vite hvordan våpenet funker får å treffe AWP\AWM +KRAFTIG +1 Shoot one kill ( som regel ) -Dyr -Reloader seint -Lang -Treffer du ikke på første skuddet i på middels avstand er du død. Aug +Zoom +God til spraying +Bedre kjøp enn en M4A1 -Middels recoil -Nytter ikke å spraye med zoom inne. SIG Commando +Zoom +"OK" til spraying +Utmerket i nærkamp -Middels recoil Det er flere våpen i CS Men jeg har valgt de mest brukte. Håper "Guiden" hjalp deg noe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nice guide Vocious! Men er ikke den med Aug litt smak og behag? +Bedre kjøp enn en M4A1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 -Treffer du ikke på første skuddet i på middels avstand er du død ehh. Skal nok klare å fyre av et skudd til eller ta de ned med en sidearm. +Treffer greit -Ikke særlig presis ehh, selvmotsigende? -Middels recoil Har vel liten eller praktisk talt null recoil siden det er en maskinpistol ikke ikke en rifle. Et av de våpnene som faktisk har (nesten) like bra treffsikkerhet som du springer eller står i ro. Men, ellers så var det ikke så værst. *klapp klapp* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 reagerte litt på de tinga selv og AUG er blitt helt genialt våpen i 1.6 ang. dual elites, du glemte "-Unøyaktig" Lenke til kommentar
klo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Til syvende og sist bruk, m4a1/ak47/awp/mp5, usp/glock/deagle alt etter humøret og plasering Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg synes Five-Seven er ganske presis jeg..den er ikke akkurat upresis. Jaja viss du prøver å sraye alt du har med den da blir det unøyaktig da. Alle våpen har en bra aim bare du selv som bestemmer hvor bra du skytter med den hehe. Skills er en fin ting... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kommer til å skrive litt selv snart, når jeg får tid.. En god del der jeg er uenig i Men bra førstepost, det skal du ha for. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Bra gjort siden det var første innlegg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 .. og TMP/Mac10, hm? Hvor er de? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 "deagle - n. a rare breed of dog of the beagle family of dogs. Deagles are known for their unusual mating calls ("I r0xx0rs at CS!" and "IM so L33t!") and propensity for humping any reasonably upright surface. Deagles are in immediate danger of extinction due to the fact that they encounter extreme difficulty in breeding (preferring to mate 'solo'), and due to the rarity of female deagles." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Aug er dyrere enn M4A1. Du sier at M4A1 er dyr men ikke noe om augen :S *pirke pirke* Endret 22. mars 2004 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 tror han mener dyr i forhold til AK (som er det våpenet som er mest naturlig å sammenligne med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå