Same- Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Kan noen linke til noen bra utenlandske webshops som selger kule kabbinetter? Hvor mye koster det å få sendt et kabbinett til norge? Endret 20. mars 2004 av Same- Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 directron.com er jo ganske bra da. toll er vell ca 200 eller merverdiavgift eller hva det heter. ca 300 i frakt muligens. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 xoxide.com har en del. Men utvalget ligger vel hos directron ja Lenke til kommentar
Same- Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 directron.com er jo ganske bra da.toll er vell ca 200 eller merverdiavgift eller hva det heter. ca 300 i frakt muligens. OMG tilsammen 500 utenom varen, trur jeg holder meg i norge jeg. Er det noen som har kjøpt fra noen av de shopene her da? Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Var inne på dirctron og forpzen cpu. de har jo bra utvalg og lavere priser. Så hvis mange kunne kjøpe sammen ville det blidt bedre. *sikle etter et par varer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå