Napoleon Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Kan en ødelagt CPU ødelegge hovedkortet? Jeg lurer fordi jeg skal prøve T-Birden min i en annen PC, for å se om den virker. Men hvis den ikke virker, kan den da ødelegge hovedkortet? Jeg tror kanskje at T-Birden min er brent! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Tror egentli ikke den skal ødelegge hovedkortet selv om den er ødlakt.. Er ikke 100% sikker, men for meg høres dette mest logisk ut.. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 mener jeg har lest no på forumet her før om at hovedkort har tatt kvelden etter at defekt cpu har blitt testet på hovedkortet. prøv å søk så kansje du finner noe mer om det. [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-03-25 19:32 ] Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 det kan vel være en mulighet, hvis du har klart å få cpuen til å kortslutte hovedkortet. jeg tror det også kan være noe med spenningstapet på hovedkortet, kanskje belastningtapet kan brenne noen kontrollere? Lenke til kommentar
gisleiver Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Tror ikke prosessoren kan ødelegge hovedkortet, men har erfart det motsatte. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Kortslutter noe kortslutter vanligvis alt i samma kretsen. Vanligvis er det bare en sikring til tolv sikringer som går når hovedkortet kortsluttes. Dette kan repareres men krever en ekspert! Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg prøvde jeg... Prosessoren jeg skulle prøve virka ikke... :sad: Men hovedkortet funka fint etterpå (Abit KT7-A RAID) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå