Barcelona Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hei sann. Jeg har en Fujitsu-Siemens E4010 og lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite spørsmål. På kveldene og om nettene når jeg sitter og chatter/arbeider o.l. så har jeg problemer med å se tegnene i LCD-displayet(batteri,nett,caps osv.). Vet noen om det er innebygd lys under displayet og eventuellt tastaturet også? Endret 20. mars 2004 av Barcelona Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hva med en USB Snakelight? Da får du lys. Komplett selger sånne. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei sann. Jeg har en Fujitsu-Siemens E4010 og lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite spørsmål. På kveldene og om nettene når jeg sitter og chatter/arbeider o.l. så har jeg problemer med å se tegnene i LCD-displayet(batteri,nett,caps osv.). Vet noen om det er innebygd lys under displayet og eventuellt tastaturet også? Nei, det er ikke det. USB Snakelight som noen foreslår kan hjelpe litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå