SAGE Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hei. [Fjernet av moderator. Pyramidespill] Og ikke minst: Lykke til, fellow gamers Endret 20. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 "why play for fun when you can play for cold, hard cash" Eh, fordi jeg tjener penger ved å jobbe og spiller spill for å ha det moro. Skulle jeg begynne å tjene penger på spillingen, måte jeg ta det mer alvorlig, og da ville det bare begynne å føles som en jobb. Selvsagt må de som vil kaste bort penger på veddemål over nettspilling få lov til å gjøre det, men for at et slikt system skal fungere, så må det nødvendigvis skape flere tapere som mister pengene sine enn vinnere som faktisk tjener penger på det. Især hvis GGA også skal ha en del av potten, som de nok skal ha. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Visst du baserer deg på at du skal tjene penger på det nesten som en inntekt er det klart det må tas alvorlig, men det er nok ikke det som er hensikten. Poenget er at ved dette opplegget så tilfører du et element som medfører at du eventuelt teamet ditt gjør alt for å vinne og det gjør garantert motstanderne også. Det er klart at visst du kun spiller mot kompiser eller spiller kun for å ha det litt gøy innimellom, så vil dette kansje ikke falle i smak. Men, visst du spiller litt og føler at du er rimelig god, hvorfor ikke prøve mot likesinnede og vit at alle som spiller har like lyst å stikke av med førstepremien som du har:) Kan jo bli en fin sum.... Det at det vil bli flere som taper enn som vinner sier vel seg selv.... Lenke til kommentar
Grums Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jøss.. du driver vel ikke så selger for GamePox vel? Hva sier evt. reglementet til dette. Jeg synes det går på grensen til å være Pyramide spill. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jøss.. du driver vel ikke så selger for GamePox vel? Hva sier evt. reglementet til dette. Jeg synes det går på grensen til å være Pyramide spill. OH YEAH. Bruker har blitt bannet i 4 uker for å bryte retningslinjene for forumet for markedsføring og Norges lover ved å reklamere for pyramidespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg