Tha_Zaynt Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hva synes dere om designet på siden? Hva er bra/dårlig? Trenger litt tilbakemeldinger og tips til ting jeg kan forandre osv. link Endret 20. mars 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Litt rar "inndeling".. Hva med å gjøre strekene rundt "fullkomne", slik at de går i ett. Så veldig unaturlig og rart ut. Knappene er tydeligvis blitt lagret i dårlig format/kvalitet, for det kan jeg tydelig se. Den sorte teksten på den mørke bakgrunnen ble kanskje litt for mørk, men det er vel kanskje bare meg. Ellers greit design. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) En av de bedre LAN-sidene jeg har sett dukket opp her... Egentlig en ganske fin header, verken for mye eller for lite... En tanke lysere grå i tekstfeltet hadde nok gjort seg, ble litt mørk med tanke på at du har svart tekst. Mulig det blir bedre om den er midtstilt 100% vertikalt? Menyen var kanskje en tanke utydelig hvis jeg skal være pirkete. Helt rent og fint oppsett, men som jeg kanskje har sett en del ganger før, men utførelsen var pen. Endret 20. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Enig med polecat'en her. Fin side, men som mangler det lille extra. Knapp kvaliteten bør opp. Ble også litt vanskli å lese det svarte på det grå. Endret 20. mars 2004 av huf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nokså din den der Likte den egentlig godt. Funker sannsyneligvis ypperlig til sitt bruk, ellers er det en del som kan gjøres, rent grafisk: * Mer kontraster! Få teksten din en del lysere, eller bakgrunnen bak teksten i en annen nyanse. Slik det er nå, er teksten vanskelig å lese. * Bruk en annen farge på innerglow i headerteksten. * Mouseover trenger preloadscript. * Lukter litt tutorial, men du har nok laga den selv Natta Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg er så trett nå at jeg gidder ikke å komme med noe konstruktivt, men: Jeg likte siden veldig godt, men som de andre sier, litt mer kontraster. Bare for å irritere ytterligere: Ilderkast 5. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvilket program brukte du fo rå lage den grønne bakgurnnen i headeren? Siden er grei nok... -Strekene som går nedover på siden ødelegger en god del, de passer ikke inn..prøv å få dem til å gå i ett med strekene som går vannrett... -For lite kontraster -Stygg standard innerglow farge... -Dårlig kvalitet på knappene.. +Ganske så fin header(sett bort ifra den stygge innerglow fargen som ikke passer inn, ta den i hvit eller en farge som passer inn) Terningkast: 3+ Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Siden funker men det er for mørkt. Få kontrast med en lysere skrift type, gjerne en med litt farge i. Samme gjelder meny knappene. Side borderne er for tykke spør du meg. Og få de til å gå i ett med de på topp og bunn. Men dette er et meget bra utgangspunkt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hva synes dere om designet på siden? Hva er bra/dårlig? Trenger litt tilbakemeldinger og tips til ting jeg kan forandre osv.link ikke bruk avatarer til passordbeskyttete sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå