Gå til innhold

Kunne noen være så veldig snill å lage en header?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å raske sammen en side for medlemmene i Åsane Turn (jepp, jeg er nok medlem selv også), men jeg trenger en header. Og grunnet min totalt svikt i kunnskaper og bruk av bilderedigerings programmer som Photoshot osv. ber jeg herved mine kjære "forum-venner" om hjelp.

SIDEN

Jeg vet at koden er et uendelig rot :blush: , men det skal forhåpentligvis fikses på. Dette var bare mest for å kunne vise siden her, og for at jeg skulle kunne se hvordan siden ser ut hittil.

Designet er ikke bra, men jeg ville ha noe som ikke var helt vanlig å se. Og så den menygreien skal fikses på, måtte bare se hvordan det så ut med tekst der.

Siden er ikke Åsane Turns offisielle side, men en side for de medlemmene som gidder å titte innom, derfor har jeg desverre ikke mulighet til å betale noen for arbeidet. Men hadde håpet at det var noen sjeler der ute som likte å holde på med slike ting, og derfor ville gjøre dette som veldedighetsarbeid.

Det eneste bildet jeg har som kan bli brukt i headeren er en Åsane Å.

Åen

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først av alt vil eg be deg sette ned kontrast på bakgrunnsbildet ditt, det var horribelt å sjå på ;)

Og bytt gjerne ut times new roman med trebuchet, tahoma, verdana e.l. ;)

Om du gjør dette kommer det sikkert en header fra meg en gang iallefall :)

Hva mener du med å sette ned kontrast?

Det er et bakgrunnsbilde som er delvis transparent, og så er det #484848 som bakgrunnsfarge bak det igjen...

Har du et forslag til farge jeg kan endre det til?

Lenke til kommentar
hva mener du med header?

jeg kan lage et banner i psp8 hvis du gir mer litt info om hva du ønsker men hvis du mener at du trenger noen avanserte header skripter i html kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

Header, banner - samme saken.

Men hva i all verden mener du når du sier at du ikke kan hjelpe til med "Avanserte header skripter i html"? :dontgetit:

Lenke til kommentar
hva mener du med header?

Jeg kan lage et banner i psp8 hvis du gir mer litt info om hva du ønsker

Header = banner/grafisk dings ;)

Hva jeg ønsker:

Egentlig ikke så masse, men det hadde selvfølgelig vært et pluss om den passet til resten av siden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...