sluffy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg holder på å raske sammen en side for medlemmene i Åsane Turn (jepp, jeg er nok medlem selv også), men jeg trenger en header. Og grunnet min totalt svikt i kunnskaper og bruk av bilderedigerings programmer som Photoshot osv. ber jeg herved mine kjære "forum-venner" om hjelp. SIDEN Jeg vet at koden er et uendelig rot , men det skal forhåpentligvis fikses på. Dette var bare mest for å kunne vise siden her, og for at jeg skulle kunne se hvordan siden ser ut hittil. Designet er ikke bra, men jeg ville ha noe som ikke var helt vanlig å se. Og så den menygreien skal fikses på, måtte bare se hvordan det så ut med tekst der. Siden er ikke Åsane Turns offisielle side, men en side for de medlemmene som gidder å titte innom, derfor har jeg desverre ikke mulighet til å betale noen for arbeidet. Men hadde håpet at det var noen sjeler der ute som likte å holde på med slike ting, og derfor ville gjøre dette som veldedighetsarbeid. Det eneste bildet jeg har som kan bli brukt i headeren er en Åsane Å. Åen På forhånd takk Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hva skal det stå på headeren? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Det var det ja... Åsane Turn er vel greit Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvilken farge bruker du på innholdet? ..får ikke se på koden av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Først av alt vil eg be deg sette ned kontrast på bakgrunnsbildet ditt, det var horribelt å sjå på Og bytt gjerne ut times new roman med trebuchet, tahoma, verdana e.l. Om du gjør dette kommer det sikkert en header fra meg en gang iallefall Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Merkelig at du ikke får se koden. Bakgrunn (bak grids) = #484848 På tekstboks greiene = #F0CD91 Gridsene = #E89E00 tror det skal stemme Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvilken farge bruker du på innholdet?..får ikke se på koden av en eller annen grunn... Bruker du IE? Prøv å tømme cachen. IE nekter å vise kildekoden hvis cachen er for stor... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvilken farge bruker du på innholdet?..får ikke se på koden av en eller annen grunn... Bruker du IE? Prøv å tømme cachen. IE nekter å vise kildekoden hvis cachen er for stor... har gjort det..funka ikke... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Først av alt vil eg be deg sette ned kontrast på bakgrunnsbildet ditt, det var horribelt å sjå på Og bytt gjerne ut times new roman med trebuchet, tahoma, verdana e.l. Om du gjør dette kommer det sikkert en header fra meg en gang iallefall Hva mener du med å sette ned kontrast? Det er et bakgrunnsbilde som er delvis transparent, og så er det #484848 som bakgrunnsfarge bak det igjen... Har du et forslag til farge jeg kan endre det til? Lenke til kommentar
Rotegutten Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hva mener du med header? jeg kan lage et banner i psp8 hvis du gir mer litt info om hva du ønsker men hvis du mener at du trenger noen avanserte header skripter i html kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hva mener du med header? jeg kan lage et banner i psp8 hvis du gir mer litt info om hva du ønsker men hvis du mener at du trenger noen avanserte header skripter i html kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Header, banner - samme saken. Men hva i all verden mener du når du sier at du ikke kan hjelpe til med "Avanserte header skripter i html"? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Bakgrunn (bak grids) = #484848 På tekstboks greiene = #F0CD91 Gridsene = #E89E00 tror det skal stemme tror ikke jeg fikk fargen på alt..... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kanskje han tenker på ting innenfor <head>... Men her er det snakk om en grafisk header, eller et banner om du vil... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 hva mener du med header? Jeg kan lage et banner i psp8 hvis du gir mer litt info om hva du ønsker Header = banner/grafisk dings Hva jeg ønsker: Egentlig ikke så masse, men det hadde selvfølgelig vært et pluss om den passet til resten av siden Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Noen som har lyst å kommer med kommentarer/forbedringer til siden også? Mener da ting som kan forbedres, gidder ikke å lage en helt ny side Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Noen som har lyst å kommer med kommentarer/forbedringer til siden også? Mener da ting som kan forbedres, gidder ikke å lage en helt ny side Minske kontrast på BG! Den tok ALL oppmerksomheten, og var i tillegg forferdelig å sjå på Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vel, første gang jeg har posta no selvlagd her på leeeenge, så det var uvant å åpne PS igjen... Dette var hvertfall det jeg fikk til: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Fjern trampisen, så blir den finfin! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Og så heter det ikke Åsane Turnklubb. Det er Åsane Turn Kom forresten på at den ikke passer spesielt godt inn på siden sånn som jeg ser det for meg... Endret 23. mars 2004 av sluffy Lenke til kommentar
kpe Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Den va fine den headeren. Eni med polecat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå