sanyar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg skal ha meg ny pc, og kjøper et kabinett uten strømforsyning. Jeg skal kjøpe: P4 2.8Ghz klokket til 3.2 eller 3.4Ghz OCZ 2x256mb PC3700 Gold rev2 ram Abit IC7-G hovedkort 2 stk 120mm vifter Zalman 7000acu cpu-kjøler Floppy DVD-brenner Jeg har hørt at det er nok med 350W, men denne pcen skal jeg ha i noen år og jeg vil helst unngå å komme i en situasjon der PSU'en ikke strekker til. Jeg vil forresten ha en 120mm vifte i PSU'en. Hvilken bør jeg kjøpe? (tenkte å kjøpe utstyret fra microplex og mpx, og det er flott om de har de psu'ene dere anbefaler) På forhånd takk! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kjøp fortron source 400 watt på microplex da vel... 120 mm vifte og bra kvalitet Lenke til kommentar
sanyar Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Kjøp fortron source 400 watt på microplex da vel... 120 mm vifte og bra kvalitet Ja, jeg har sikla litt på den psu'en der. Særlig siden 350W-varianten ble målt til å klare 471W(!), altså høykvalitet. Men på den annen side er jeg ikke en gjengs pc-kjøper; jeg satser på stabile pcer som skal vare leenge (den jeg har nå har jeg snart hatt i 6 år - p2 0.4Ghz). Da er det greit å satse på noe som du er sikker på at varer lengre. Siden Mist får sine psu'er fra Fortron (or so I have heard), burde disse også yte meget godt. Mist 480W på microplex til kr 895 burde være et godt valg. Da har jeg i det minste fulgt anbefalingen til nvidia, og da er jeg IHVERTFALL på den sikre siden (for de tar jo selvfølgelig godt i når de først skal tørre å anbefale noe). Det er riktignok ingen 120mm-vifte på den, men mist er jo kjent for å satse på støysvake løsninger. Får sette min lit til dem! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 http://www.jscustompcs.com/power_supply/ nooooo ! Og mist sin 480w (og de andre svarte) har to 80mm vifter, og jeg tror ikke de er basert på Fotron/Source PSUer. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Denne fra mist er skikkelig bra sies det, stille er den vist også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 kjøpr en mist med 400w da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå