rikkmund Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har litt filmklipp som jeg gjerne vil ha på telefonen. Disse vil jeg ha overført direkte til minnebrikken, da jeg får bekjed om at minne på tlf er fullt. Noen som kan hjelpe? Takker Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) d nokia software programmet som følger med gjør jobben enkelt å greit, eller minnekortleser edti: d hette pc-suite Endret 19. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Får ikke Nokia Pc Suite til å oppnå kontakt med mobilen..... Husker jeg sleit med T610en min også. Noen tips ang. innstillinger? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Får ikke Nokia Pc Suite til å oppnå kontakt med mobilen.....Husker jeg sleit med T610en min også. Noen tips ang. innstillinger? for engangs skyld er d VIKTIG at man LESER manualen... D er d beste tipset jeg kan gi deg... Prøv d fra, du vil få d til før eller senere Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Fant ut av problemet. Tips til dere andre som får problemer med å etablere forbindelse mellom f.eks 6600 og Nokia pc Suite er å slå av/deaktiver firewall. Den tar visst knekken på forbindelsen. Ihvertfall NIS MVH Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 kommer ann på hvordan du gjør det d er bare å confe riktig første gangen epoc waare filemanger lar deg flytte filer til alle deler av telefonen der du kn lagre. Er mange skjulte mapper. Men det koster litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå