galskapen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) nå har jeg et kinkig problem..... et eller annet er feil med koden til siden min, men hva? jeg skulle nemlig hatt en mindre font enn det som er der men den vil bare ikke bli mindre L I N K Endret 19. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) du roter med font-size og text-size.. sistnevnte finnes ikke! + husk å angi størrelse med px, det har du også glemt. Endret 19. mars 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Litt off-topic, men tror du bør endre tittelen i innlegget ditt før det blir stengt... EDIT; og der var det gjort Endret 20. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 kan noen sende den evt. riktige koden til meg? ...plis...er så trøtt her... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Mener du font-size: 10px; ? Hvis ja, så her har du den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå