arna Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 MM; mer funksjonalitet på XP, bedre oppdateringer på drivere (selv om de fleste lager xp/win2k sammen) xp støtter Hypertreading som ikke win2k gjør, bruker mer minne gjør nok xp, men det er lite og da er det bare til å kjøpe seg en bra dual minnebrikke med bra timings =) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Win2000pro engelsk versjon Beste OS'et gjennom tidene. Bruker den på alt av maskiner: Arb.statsjon, hjemme PC, Server, HTPC, etc.. Har forresten aldri likt det barnslige utseende på WinXP. Det går ann å ha skins da. Kan bli bra om du modder det til w2k. (Noe bedre type enn den themen som allerede skal etterligne w2k) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Holder meg til W2K pro engelsk edition jeg. Om jeg skulle bytte til en A64 etterhvert ville jeg vel se meg om etter ett annet OS (som utnytter 64bit CPU). Men ikke tale om at jeg vil ha XP på noen av mine maskiner (igjen). Men nå hører jeg med til den "generasjonen" som har vokst opp med Dos da, så for meg blir XP _litt_ vel mye mer enn jeg orker svelge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå