LarsP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fikk hakeslepp da jeg leste litt på en MEGET annerkjent 3Dfx-side. Her virker det som om de hinter til at Half Life 2 skal komme denne måneden. Already receiving industry accolades, Valve's Half-Life 2 computer game, expected to be released this month, features realistic human character models, including scientist Gordon Freeman (above), real-world physics, and advanced AI, all within an emotive story. Hele artikkel finner du her Uansett om datoen er feil så er selve artikkelen meget god lesning. ANBEFALES! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tviler egentlig sterkt.. Sist jeg hørte noe fra produsentene så sa de 30. September, de er flinke å utsette så tviler for at de forhånds setter noe SÅ mye Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Selvfølgelig er dato-spekuleringen bare tull fra ende til annen. Hvis Half-Life 2 kommer i mars, hvorfor har ikke vi eller andre viktige medier fått preview eller review kode? Men artikkelen var interessant. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 vil nok sei at det er heller tvilsomt. vist det skulle komt denne månaden så måtte det vert ferdig produsert og holdt på å bli trykk opp no. og når dette skjer så får vi sikkert høre om det. og den ferdige versjonen hadde sikkert blitt lagt ut på internett for lenge sidan. dessutan så hadde det ikkje vert så lurt å gitt det ut denne månaden, ganske enkelt fordi far cry er så mykje betre ein det, at dei ikkje hadde fått solgt noko særleg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Det som var så syre. En så seriøs aktør innenfor 3D-miljøet med masse feilaktige opplysninger? *oppgitt* Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sikkert en som ikke har fått med seg at det har blitt utsatt enda lengre... Njaal (Men ønsker seff at det er sant ) Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 tror nok ikke HL2 kommer ut så tidlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Selvfølgelig er dato-spekuleringen bare tull fra ende til annen. Hvis Half-Life 2 kommer i mars, hvorfor har ikke vi eller andre viktige medier fått preview eller review kode? Men artikkelen var interessant. Uansett så ligger som regel grafikksider et par dager foran "vanlige" spill-sider. obs obs: No pun intended! Jeg og tviler sterkt på releasedatoen, men bare et svar til det du sa! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 dessutan så hadde det ikkje vert så lurt å gitt det ut denne månaden, ganske enkelt fordi far cry er så mykje betre ein det, at dei ikkje hadde fått solgt noko særleg. Det vet du ut i fra hva? Ingen av spillene er offisielt utgitt. Hva du _tror_, men egentlig _vet_ utrolig lite om, burde du mulige holde for deg selv? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ' date='20/03/2004 : 00:11'] Det vet du ut i fra hva? Ingen av spillene er offisielt utgitt.Hva du _tror_, men egentlig _vet_ utrolig lite om, burde du mulige holde for deg selv? alt i denne tråden er bare spekulasjonar. men eg bygger uttalinga på det eg har lest om dei aktuelle spela. far cry har gjort det utroleg bra på anmeldelser. og det har blitt rekna som eit av tidenes beste spel (om ikkje det beste). og dette er før det har komt ut. alle sider ved far cry har imponert (grafikk, ai, varigheit osv) det er kanskje bare historia som har vert litt lite original. men den er heilt ok. når det gjelder hl2 så er dette eit spel som eg ikkje bryr meg noko om. men eg har fått med meg litt info om det. det er grafikken som skulle vere ein av dei viktigaste grunnane til å kjøpe hl2, personleg så syns eg at far cry er heilt på høgde med hl2. og vist det stemmer at dei måtte lage grafikkmotoren på nytt etter lekkasjen, og at den nye versjonen av den ikkje er på høgde med originalen, så er nok far cry foran på dette punktet. men grafikken er ikkje alt. når det gjelder historia så er ikkje det kjent så mykje om hl2 sin historie, men rykta vil ha det til at den skal vere bra. men det er det ingen som veit om den er. det kan godt hende at den er dårleg. medan historia til far cry er kjent, og dei som har spelt igjennom spelet har sagt at den er heilt ok. men det som er det viktigaste på eit spel er spillbarheten. denne er vanskeleg og uttale seg om utan å ha prøvd det ferdige produktet. her legger eg til grunn mine erfaringar med far cry demoane og uttalingar eg har hørt. personleg syns eg at spelbarheten er på topp på far cry. dette er eit av få spel der du har nesten total fridom innanfor rimlegheitens grenser. og som sagt så meinar og anmeldarane dette (og dei som har prøvd den ulovlege versjonen av spelet). når det gjelder hl2, så har eg ikkje prøvd det og kjem sikkert aldri til og prøve det heller. men det er andre som har prøvd det og det er deira tilbakemldingar eg vil basere uttalingane mine på i dette aktuelle tilfelle. dei som har prøvd både den lekka versjonen av hl2 og far cry demoane syns at far cry har vert mykje betre (det er dei tilbakemeldingane eg har fått, og det er fleire kjelder som kan rapportere om det same) eg er sjølvsagt klar over at den lekka versjonen av hl2 ikkje kan samanliknast med den ferdige versjonen, eller ein tidleg demo for den saks skyld. men når det gjelder spillbarheten så vil du få eit inntrykk av korleis den vil verte. men det som er den viktigaste delen av spel i dag er modane. og det er her far cry kjem til sin rett. det har blitt laga mange modar til dei to demoane som har komet ut. og bare dette aleine vitjar om mod moglegheitene som ligger i dette spelet. når det gjelder hl2, så skal det og ha bra mod moglegheiter og det er allereie mange modar under utvikling (det er det og til far cry) men det gjenstår å sjå om det kan komme i nærleiken av dei moglegheitene far cry byr på. dessutan så har far cry det som vert rekna som tidenes beste editor som følgjar med spelet (sandbox) denne editoren kjem utan tvil til å revlosjonere spelverdenen. den er lett og bruke og har uante moglegheiter. det er så vidt meg bekjennt ikkje planer om noko som kan komme i nærleiken av den på veg til hl2. dette er nokon grunnar til at eg har meir tru på far cry ein hl2. ivertfall vist hl2 plutseleg skulle stå i butikken. dette fordi far cry har bygd seg opp ein enorm fan skare som bare venter på å hive seg over far cry. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Skulle sikkert stå dette århundret, ikke denne måneden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå